Sneek 3 augustus 2007 8" Inch

Gerwin

VWC lid
Wie: wagenvoort
Kaliber: max 8" Inch
Tijd: 22:30

Wie komen er allemaal ? ik zal er aanwezig zijn in ieder geval :)

Is dus morgen avond

Deze show is in het kader van de Sneekweek.
Ik wens je veel plezier Gerwin morgenavond
Misschien belangrijk om even de locatie te vermelden voor de members die gaan.
Ik ga niet,afstand is te ver.

:bye:

Ik weet dat R@lph sowieso gaat, om te filmen voor JV. Het zou kunnen dat ik zelf ook mee ga maar dat is nog niet zeker:wink: Ben erg benieuwd!

Gerwin, ga je ook bij de opbouw kijken?

Ik ga ook. Volgens FPM was de Prof. Zernikestraat een goed stekje om te kijken filmen. Ik probeer daar dan ook te staan. :D

Nee geen opbouw heb vroege dienst van 4:40 tot 13:16 werken daarna pitten en daarna naar de show toe :) ga bij de zelfde straat staan btw :)

Nee geen opbouw heb vroege dienst van 4:40 tot 13:16 werken daarna pitten en daarna naar de show toe :) ga bij de zelfde straat staan btw :)
Ik ga toch mee:D

Doe dan een vuurwerkcrew trui aan, dan doe ik me jekovuurwerktrui aan, kan niet missen, kunnen we gelijk effe meeten:cool:
Ik ga trouwens foto's maken:)

Die heb ik altijd aan maar zqal wel tshirt worden met dit weer :) maja je herkend me wel :D enne ik bijt niet dus spreek me maar gewoon aan :p :devil:

Oeps, overheen gelezen.. als ik tijd heb ga ik rond uur of 7 nog wel ff oppad, denk dat je bij offingewier nog beter kunt staan.. maar mischien is dat wel afgesloten..

Nog een leuk artikeltje over de show van morgen:
http://www.rozenberg-sneek.nl/Activiteiten en belevenissen/Activiteiten.htm

De kaden langs de route zijn feestelijk verlicht en op diverse plaatsen langs de route kunt u muziek vinden. Als de vloot vertrokken is uit de kolk wordt er op een viertal locaties vuurwerk afgestoken, in de kolk is het dan hoog vuurwerk want in verband met de bebouwing ter plaatse kan men hier geen laag vuurwerk afschieten. Voorafgaand aan deze gebeurtenis moet er veel werk worden verzet en dat gebeurd door de vlootschouwcommissie. Deze commissie zorgt er voor dat deze avond vlekkeloos verloopt, en dat betekent vooraf heel veel werk, zoals het zorgen van veilige plaatsen voor het vuurwerk, de vrijdagsmorgens en middags zorgen dat de schepen en scheepjes in de juiste volgorde in de Geeuw worden afgemeerd..
Zorgen dat het geluid en de verlichting in orde is, de orkesten op tijd aanwezig zijn, en niet te vergeten het voorprogramma waar altijd veel publiek naar toe komt op tijd begint maar ook op het juiste tijdstip stopt. Al met al een hoop werk wat allemaal door een kleine groep vrijwilligers gedaan wordt in hun vrije tijd.

Veel plezier. 8'' is zeker een mooie grootte om van te genieten! Ik blijf lekker forummen vanavond.

Back
Bovenaan