Sky Show [Ass.]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1351
Artikelnaam: Sky Show
Netto gewicht: 117 gram
Aantal schoten: 9
Effectomschrijving: 2 zwaargevulde 9 shots top cakes met harde burst en prachtboeketten:
  1. gouden willow met rode glitter sterren, gouden willow met prachtige blauwe sterren met als finale 3 zware crackling boeketten.
  2. harde bursts met groene en lemon gele peony's.
Tijdsduur: 19 sec.
Effecthoogte: 30-35 meter
Verpakkingseenheid: 6/2
Richtprijs: 29,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

ademo_wolff_2008_141__2.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmm... beetje duur 9 schoten voor 15 euro:bonk:
Maar de effecten zijn dan ook erg mooi naar mijn mening.

Niet vergeten dat deze cake,s maar 9 schoten tellen per cake

Dat klopt, gelukkig (vind ik) schieten ze niet te snel waardoor deze niet meteen over zijn. Ook vind ik de effecten van vooral de Pyro Arena errgg mooi!
Ik zal tegen die tijd zien hoeveel geld ik heb :rolleyes:

€15,- voor 9 schoten is misschien wel prijzig, maar als ik op de filmbeelden afga zitten er prachtige effecten tussen, met name Pyro Arena.. Eigenlijk zouden ze die gouden willow + blauwe peony in een 19shots moeten doen >=] !

Als je ze nou even tot 1 pot zou denken, zou je een 18 shots cake hebben voor 30 euro. 13 gram per shot, en dan zulke effecten. Ik vind het eigenlijk best wel te doen voor de prijs.. Alleen had in Open Season misschien wat meer variatie ofzo gemogen..

Laatst bewerkt door een moderator:
Die effecten van Open Season blijven wel ERG lang hangen.
En zijn zo te zien erg fel kwa kleur, dat vind ik eigenlijk best mooi.
Misschien iets eentonig, maar opzich niet erg.

Nou 20 euro zijn ze denk ik dubbel en dwars waard, ik neem ze sowieso :)
De boeketten zijn echt heel groot volgens mij, kan iemand dit bevestigen? ^^

Ik vind ze allebei prachtig, Open Season lijkt bijna op dahlia's, ze zijn ook heel fel volgens mij kijk maar hoe alles oplicht. De kleur groen vind ik heel mooi en apart. De boeketten zijn best groot omdat de sterren niet zo dicht bij elkaar staan, en de 'bollen' zijn veel dikker dan bij normale peony's, dus beter dan die slappe volle boeketjes.
En de Pyro Arena spreekt voor zich vind ik, gewoon mooi.
+/- 1,6 euro per schot met 13 gram valt nog best mee, vind ik

In de begin post staan 2 prima filmpjes, van de Wolff demo zelf:wink:
Echt prachtige cakes, heb ze ook 2x besteld.

Ja weet ik......maar juist omdat er meerdere producten tijdens de afgelopen demo's anders naar voren komen dan tijdens de Wolff demo in September.

Daarom was ik benieuwd of dit pakket ook inderdaad zo goed is zoals op de filmpjes in de begin post.

:thumbup:

Tsja, ík vond ze dus toch wel een beetje tegenvallen, als ik eerlijk ben.
De boeketten zijn wel heel erg breed, maar daardoor ook heel dun.
De Pyro Arena heeft daar overigens wat minder last van dan de Open Season.
En ik vind negen schoten toch aan de magere kant, zeker als het een mixed cake is.
Goed beschouwd heb je dus 18 schoten voor 30 euro, en ik vind dat Wolff voor die prijs aanzienlijk betere artikelen in het assortiment heeft.

Tsja, ík vond ze dus toch wel een beetje tegenvallen, als ik eerlijk ben.
De boeketten zijn wel heel erg breed, maar daardoor ook heel dun.
De Pyro Arena heeft daar overigens wat minder last van dan de Open Season.
En ik vind negen schoten toch aan de magere kant, zeker als het een mixed cake is.
Goed beschouwd heb je dus 18 schoten voor 30 euro, en ik vind dat Wolff voor die prijs aanzienlijk betere artikelen in het assortiment heeft.

Helemaal mee eens, ik was er ook niet echt kapot van...

Ik heb ze ook gehad. Wat de mensen boven mij al zeggen klopt helemaal, vooral bij de open season vlogen de sterren erg ver waardoor het effect veel minder vol was, maar wel erg groot. Het geel was ook niet zo geel als op het demo filmpje bij mij, maar meer een soort lichtgroen.. Pyro Arena schoot ieder effect om en om, in plaats van drie schoten Chry Crackling op het einde.

Negen schoten waren toch wel erg snel voorbij inderdaad.. Vandaag of morgen post ik mijn filmpje :wink:

Back
Bovenaan