Een nieuw jaar, nieuwe kansen. Zeker nu Spanje corona niet meer als een pandemie maar als endemie wilt beschouwen. Hopelijk weer lekker veel shows dit jaar. Fallas staat ook in de planning voor maart, dus dat is voor alsnog goed nieuws.
Inmiddels al meerdere shows geweest vanaf 1 januari maar helaas werd niets bekend gemaakt. Gelukkig is 20 januari altijd in Pobla de Vallbona. Zo ook vandaag en morgen. 2x mascleta en 2x avondshow. Vanmiddag wel geweest bij de mascleta, maar voor vanavond stond er niet heel erg veel dus die skip ik. Morgen helaas werken want morgen schiet ricasa. Misschien dat ik de avondshow mee pak.
Van het weekend 2 shows ivm inhuldiging fallera mayor voor fallas.
Hier in iedergeval mijn eerste show van dit jaar. Mascleta piro San Martin
Inmiddels al meerdere shows geweest vanaf 1 januari maar helaas werd niets bekend gemaakt. Gelukkig is 20 januari altijd in Pobla de Vallbona. Zo ook vandaag en morgen. 2x mascleta en 2x avondshow. Vanmiddag wel geweest bij de mascleta, maar voor vanavond stond er niet heel erg veel dus die skip ik. Morgen helaas werken want morgen schiet ricasa. Misschien dat ik de avondshow mee pak.
Van het weekend 2 shows ivm inhuldiging fallera mayor voor fallas.
Hier in iedergeval mijn eerste show van dit jaar. Mascleta piro San Martin