[Show] Haringrock Katwijk aan Zee - 8 juli 2023

pyrofan#1

VWC lid
Provincie: Zuid-Holland
Stad/dorp: Katwijk aan Zee
Datum: Zaterdag 8 juli 2023
Tijdstip: 23:00 uur
Schietbedrijf: Caffero
Max. kaliber: Consumenten vuurwerk en PSE
Bijzonderheden: Show geschoten ter afsluiting van Haringrock. Om de traditie van de voormalige visserijdagen in de stand te houden, word er jaarlijks een vuurwerkshow als afsluiten van Haringrock georganiseerd. De show begint als de laatste artiest heeft opgetreden om klokslag 23:00 uur.

Wil jij meer lezen over deze toffe show?! Lees dan snel het sfeerverslag van de 2022 editie!
Sfeerverslag Unieke kijk achter de schermen bij Caffero tijdens Haringrock Katwijk

Beelden 2022

Beelden 2019

Vorig jaar een zeer vermakelijk showtje gezien (als je niet te ver weg woont). Vorig jaar was ik onder de indruk van de PSE van Del Vicario. Erg dikke en mooi uitgewerkte effecten. Jammer dat ik hem moet missen. Op weg naar mijn vakantieadres zal ik Heidelberger Schlossbeleuchtungen meepakken.

Ik ben zaterdag ook even langsgegaan. Was weer een uiterst vermakelijke show van Cafero! :) Vijf posities, lekker breed geschoten. De weerscondities waren perfect; dat was vorig jaar met windkracht 5 wel anders! Er werden echt goede en diverse cakes ingezet. Ook niks anders dan consu cakes, maar de opbouw was meer dan prima.

Back
Bovenaan