Shots of Anarchy

Iemand nieuwe import gezien/gehad? Zou wat zijn als ik er nu fortuin aan zou uitgeven en hij blijkt verLeslied...

Moar aus Deutschland

Ziet er hier beter uit dan in vorige post, die lijkt last van wind te hebben gehad, 2e uploader minder

Was VWT wel actief op de Duitse markt voor het onder Lesli viel? Ik denk goede kans dat alles VWT van laatste 2 jaar in DE allemaal vanuit Lesli is. Ik weet niet, stuk minder gerust om er tegen de 300 aan te riskeren dan vroeger, toen had ik het nog voor 200 kunnen doen maar te zuunig (kan 't eigenlijk nu ook niet lappen maar ja...)

Ik heb hem ook gehad, en mij viel deze box tegen. Hij kost behoorlijk wat, en ten opzichte van magnum prijs kwaliteit is dit echt geen aanrader!!

Kiek das duidelijk en idd, Magnum prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed. Waarom zou je dan uberhaupt een Lesli product willen. Wat mij betreft voldoende alternatieven.

Na jaren van twijfel deze dit jaar toch aangeschaft in de actie bij Vathorst aantal weken geleden. Gewoon een geweldige bak, gek van die kleuren en voor een prijs dat ik deze gewoon niet kon laten liggen. Vorig jaar goedkoopst 275 nu 229. Ik zeg prima deal!

Na jaren van twijfel deze dit jaar toch aangeschaft in de actie bij Vathorst aantal weken geleden. Gewoon een geweldige bak, gek van die kleuren en voor een prijs dat ik deze gewoon niet kon laten liggen. Vorig jaar goedkoopst 275 nu 229. Ik zeg prima deal!
Nog eentje op de kop getikt (187 kon ik die niet voor laten staan):bonk:Nu alleen nog bedenken 1tje om 18:00u en1tjena 00:00 af allebei tegelijk na 00:00 hahaha of eentje jaartje laten staan :confused::shy:

Nog eentje op de kop getikt (187 kon ik die niet voor laten staan):bonk:Nu alleen nog bedenken 1tje om 18:00u en1tjena 00:00 af allebei tegelijk na 00:00 hahaha of eentje jaartje laten staan :confused::shy:
Haha lekker bezig, kan t mij voorstellen voor die prijs! Staat hier ook voor het eerst in de straat, wel maar 1x hehe. Zou hem zeker niet tegelijk schieten; kans dat het goed synchroon loopt is nihil en dan wordt het al snel wat rommelig met zo'n mix aan effecten imho. Lijkt wel een vrij windgevoelige bak, maar dat kan ook wel weer per persoon verschillen want itt hierboven vond ik de Obsessed prima presteren in de wind. Het moet wel spannend blijven he :p. Ga je vast plezier aan beleven en we delen de ervaringen hier vast nog wel!

Haha lekker bezig, kan t mij voorstellen voor die prijs! Staat hier ook voor het eerst in de straat, wel maar 1x hehe. Zou hem zeker niet tegelijk schieten; kans dat het goed synchroon loopt is nihil en dan wordt het al snel wat rommelig met zo'n mix aan effecten imho. Lijkt wel een vrij windgevoelige bak, maar dat kan ook wel weer per persoon verschillen want itt hierboven vond ik de Obsessed prima presteren in de wind. Het moet wel spannend blijven he :p. Ga je vast plezier aan beleven en we delen de ervaringen hier vast nog wel!
Ja wilde deze al jaren schieten haha en steeds niet van gekomen. En nu per toeval gewoon 2x haha

Back
Bovenaan