Shock Rockets

Ruben

VWC lid
Artikelnummer: 1650
Artikelnaam: Shock Rockets
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal: 6 pijlen
Effectomschrijving: Knalpijlen
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 3,95

1650_Shock_Rockets.png.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor deze prijs vind ik het nog redelijke pijlen, maar hoger moet ie ook zeker niet worden. Knal gaat, is zeker niet spectaculair! Wel leuk voor er bij in ieder geval..

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat een meuk, een slechte zet van vuurwerktotaal. Sommige pijlen trek je alleen de kop uit de verpakking, bij andere pijlen zijn ze zo scheef als een rechte banaan, de andere pijlen hebben een gebroken stok en ik heb nu zelfs een pijl uit het pakket gehaald met een lont aan de bovenkant. Ik weet niet hoe vuurwerktotaal dit gaat oplossen, maar dit is echt het slechtste vuurwerk wat ik ooit heb gezien.

Net in de achtertuin wat pijltjes proberen te stoken. 2 gingen er niet de lucht in, 3 gaven geen knal, 1tje gaf een flop en er was er slechts één die goed knalde..

Bij mij gingen ze wel goed omhoog. Helemaal gene probleem mee gehad. Verder was de knal nogal tegenvallend. Toch vind ik dit leuke pijlen aangezien ik vaak veel kleine pijltjes koop. Ik had deze samen met een hoop parachute rockets en dan is het wel leuk om deze er tussen door te schieten. Gezien de prijs, het effect en de grootte van deze pijlen denk ik ook dat ze prima in die categorie pijltjes passen. Klein en leuk om af te schieten :p

Laatst bewerkt door een moderator:
dit was de miskoop van het jaar voor mij. erg slecht! van de 6 die er in een pak zit gaat er 1 goed, 3 gaan er omhoog maar knallen niet, 1 gaat als een banaan(dus spinnend) omhoog en knalt en de laatste gaat goed met een matige knal. en had er nog wel 4 pakjes van:cry:. vond ze erg slecht had er meer van verwacht.

Ik had 1 pakje en ik ben blij dat ik niet meer heb gekocht. Ze waren echt heel slecht. 2 stegen niet op en de knal was zeer matig. Ik ben dan ook benieuwt of ze dit jaar verbeterd zijn

Ik had 8 pakjes en een vriend van me ook 2, mij is van tevoren namelijk verteld dat het gewoon knalpijlen waren met 2 gram flash. Ja op de grond gaan ze zo hard als een grondbloem met knal, dus wat daar van waar is...

32 euro weggegooid aan die meuk. Had ik liever een leuke cake van gekocht.

Deze laat ik dit jaar (misschien verbetering?) liever door anderen teste :wink: vorig jaar vloog 8/10 horizontaal door de straat! Helaas niet met opzet...

Afkeuren deze pijlen, het is dat wij genoeg afstand namen anders had deze pijl zomaar tegen iemand aan kunnen schieten. De rest daarom ook maar niet afgestoken.

Nog een duit in 't zakje: Vuurwerktotaal zou zich moeten schamen als ze 't dit jaar nog durven te verkopen. De troep vliegt gevaarlijk uit de bocht of doet het niet zoals het hoort, lees; stijgt niet op of knalt op de grond of knalt niet en als 't knalt is het 'plop'. Subiet uit de handel halen.

Zo, nou is de boodschap van ons forumpie vast wel duidelijk overgekomen :D

Ik vind het zelf ongelovelijk dat deze dus wel gewoon door de keuringen heenkomen zoals de binkie's worden eruit gehaald waar ik er meer als 100 van af had gestoken en er was er geen een die fout ging, maar van deze pijlen had ik er 3 zakjes van en 99 procent ging ervan verkeerd. wie heeft deze ooit door die controle laten komen of zijn ze dit jaar verbeterd?

@TLVG: Niet alle producten worden door tno getest, daar hebben ze gewoonweg geen tijd en geen mensen voor maar weet zeker dat deze het niet gehaald hadden in de keuring.

Ontoppic:
De echte shock kwam pas na afloop......dat je denkt wtf gewoon 4 euro weg gegooid met deze pleur.

Gevaarlijke dingen dit. De eindigden bij de overburen in de tuin. Eentje steeg op en flopte wat. Nee, deze zal ik niet nog een kopen!

Ze waren slecht, en zoals al genoemt, ze belanden gewoon maar ergens, dus ook bij de buren in de tuin etc.

Back
Bovenaan