Share the Flare

Artikelnummer: NL328
Artikelnaam: Share the Flare
Netto Kruitgewicht: 500 gr
Aantal Schoten: 100sh
Effectomschrijving: red & green, crackling, red glitter, green & crackling, blue & green
Tijdsduur: +- 30sec
Richtprijs: €45,- per stuk, 4 stuks voor 160,-
Verpakkingseenheid: 4/1
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
100 schoten en dan denk je dat kan niets zijn. Nou niets is minder waar, een blokje als dit zorgt er zeker voor dat mensen niet meer naar België hoeven. Leuke boeketten, prima tempo, goede duur.
Mocht je een goede 500 grammer zoeken en 45 euro over hebben voor een leuk product dan heb je aan dit product een goede.

Beetje verwarrend dat Zena Belgie eveneens van Herlat een andere pot verkoopt die precies dezelfde naam heeft. Dit is echter een 6 x 3 schots waaiercake, en deze is een stuk minder spectaculair dan de in Nederland verkrijgbare cake.

51 euro per stuk, ook voor de andere 3 uit deze serie. De Silly walks, Catch 22 en de Multi coco.

Dit was bij mij zeker een van de grootste verassingen.

Hij is 100 schots dus ik verwachte een burstknalletje met een boeketje. Maar niets is minder waar, deze bak bleef gaan met een harde burstknal en verrassend grote effecten (5 gram p.t.). Dit komt natuurlijk omdat er meerdere schoten snel achter elkaar de lucht in gaan.

Maar man man, dit is echt een gave bak! :D

Klopt Ramon, dat issie zeker.
Hier in de vooravond al geschoten, is een erg vet finale blokje!
De knallen waren ook goed, en het tempo waarmee ze in stage's worden afgeschoten (10x10) is ook een heerlijk geluid!

Het blijft gewoon genieten met deze cake, ik persoonlijk vind het nog steeds een hele mooie bak:p
Hier een "verse" film...

Hij is goed vergelijkbaar met de Excellent Colours van GBV wat ook een topper is. Dit soort cakes zijn echte must haves.

Ik ben blij dat smaken verschillen, want ik vind dit toch echt een saaie, matige en dure bak. Slecht gevulde boeketten, slechte crackling, standaard uitwerkingen, laffe burst...Nee, aan mij niet besteed :bye:

door het tempo is deze cake best wel spectaculair allen wat vervliegen de efecten snel...
te snel helaas

Hij is goed vergelijkbaar met de Excellent Colours van GBV wat ook een topper is. Dit soort cakes zijn echte must haves.

Inderdaad Jesse. Aanvankelijk was ik ook van plan om de Excellent Colours van GBV te kopen, maar mijn plaatselijke dealer verkoopt die cake helaas niet. Dus nu ga ik voor deze Share the flare :idea:
Hij lijkt er als 2 druppels water op dus dat zit wel goed.
Heerlijk, zo'n salvobak :rolleyes:

Ziet er heel goed uit op de filmpjes en heb deze dan ook besteld dit jaar.

PC300092.jpg

Filmpje zal er ook komen.

Back
Bovenaan