Secret Temptation

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: RVW 990
Artikelnaam: Secret Temptation
Bruto Gewicht: 7000 gram
Netto Kruitgewicht: 899 gram
Aantal Schoten: 243
Effectomschrijving: NIET TE TEMMEN! Het grootste knalcake assortiment van de Nederlandse markt met 243 shots (3 cakes) wat van geen ophouden weet! Effect: Exclusief zware thunders!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: 2/1
Richtprijs: € 129,00

O.a. te koop bij: Rubro.nl

rvw_990_-_secret_temptation_500x500.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Foto's van deze knalbox! Het filmmateriaal dat volgt nog! :)

P1020108_zps92145c34.jpg

P1020107_zpsf23de1e8.jpg

Gelieve niet overnemen zonder toestemming!

Jammer dat er een andere cake door heen begon te schieten op de linker post!

In HD kijk geeft het beste beeld :wink:

vind die linker nog harder knallen dan de pot waar het hierom gaat, kan ook aan mij liggen maar vind deze dan niet bijzonder..

Ik betrap mezelf erop dat ik meer op de andere cake let die er per ongeluk doorheenschiet dan het blok waar het om draait.
Concept is mooi . prijs en uitvoering daarintegen vallen me tegen.
Knallen klinken een beetje schel, tempo daarintegen is wel goed te noemen.

Hierbij mijn filmpje van de nieuwe Secret Temptation, zoals gebruikelijk uit de losse hand gefilmd bij de winkeliersdemo 2013:

WOW mooie blokje heerlijke tempo er in grote boekketen :D

Hop egt dat er dit jaar dealer bij me in buurt die rubro vuurwerk verkoopt super producten dit jaar weer :thumbsup:

Meen je dat nou echt? Ik wilde net zeggen n.a.v. Het filmpje van toffee dat je nu goed kon zien dat dit geen 129 euro waard is.
Tja maar goed dat niet iedereen hetzelfde leuk vindt.

Ik denk dat de cake aan de linkerkant de Star Palm is.

Op het filmpje vd star palm wordt deze volgens mij ook nog maar 1 keer geschoten, wat verklaart waarom het effect bij de secret temptation zoveel dikker is, daar komt ie vh station wat per 2 geschoten wordt (volgens mij).
Ik heb diverse doorlont bakken hiervoor bekeken en deze komt qua effect wat mij betreft 1 op 1 over (beetje lastig alleen doordat ie per 2 gaat, maar goed).

bijna 130,- vrij prijzig...
met korting nog wel te doen.
als de knallen gelijk zijn aan de delicious thunder dan is het een leuk knalblok!

Vandaag bij Ed Raket gehoord in Bergen op Zoom, aanrader hoor. Goed tempo, goede finale en hele scherpe/schelle knallen. Hier zet je de straat wel mee op zijn kop.

Vandaag ook gezien bij Ed Raket, ik vond deze helemaal niks eigenlijk! Zwakke, felle burstknallen, vond er niks aan. Maar oordeel zelf:

Back
Bovenaan