Stuifie
VWC lid
Falling leaves?? Grappig.. van mij mogen ze dat verbieden hahaInderdaad pangu, kom met een scream product terug dit jaar. Scream in combi met falling leaves?![]()
Gun het jou uiteraard wel hoor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Falling leaves?? Grappig.. van mij mogen ze dat verbieden hahaInderdaad pangu, kom met een scream product terug dit jaar. Scream in combi met falling leaves?![]()
Precies dit inderdaad haha! Gelukkig maar, want ik heb daarna pas besteld! Twijfelde een tijd vanwege de prijs.Toen PyroTeamUtrecht dit filmpje op 21 augustus plaatste dacht ik dat ie snel uitverkocht zou zijn. Maar daarna wisten ze nog een lading tevoorschijn te toveren.
Nou alsjeblieft niet hoor! Die ongein kunnen de mensen maar lekker bij de whistling rainbow zoeken Joe Joe!Inderdaad pangu, kom met een scream product terug dit jaar. Scream in combi met falling leaves?![]()
Laat die er nu juist niet meer zijn.Nou alsjeblieft niet hoor! Die ongein kunnen de mensen maar lekker bij de whistling rainbow zoeken Joe Joe!
Dat zou geweldig zijn, net als The Scream van Wolff, dat was een geweldige cake!Inderdaad pangu, kom met een scream product terug dit jaar. Scream in combi met falling leaves?![]()
Klopt, dat was echt een topper!Dat zou geweldig zijn, net als The Scream van Wolff, dat was een geweldige cake!
haha dan hadden we allebei de laatste daar...Ik had de laatste bij Metselaar, sorry
heb er van het weekend 1 besteld daar,daarom zei ik de laatsteJij die besteld werd? Ik laatste die er gehaald werd, maandagmiddag, fysiek voorraad was toen op...zeíden ze iig
ja bij metselaar gekocht,ze zeiden mij dat het de laatste wasNiet bij Metselaar toch?. Huh je noemde geen winkel. Hoezo hadden ze er toch nog eentje dan!?
nu snap ik hem,jij zij laatste! maar jij had de laatste vorig jaar opgehaald in winkel. ze hebben 2 winkels. dus er was er 1 overgebleven. ik had hem afgelopen jaar en voor dat geld was het een koopjeGeluksvogel!![]()
en dit jaar dus echt de laatstenu snap ik hem,jij zij laatste! maar jij had de laatste vorig jaar opgehaald in winkel. ze hebben 2 winkels. dus er was er 1 overgebleven. ik had hem afgelopen jaar en voor dat geld was het een koopje