Scheveningen 14-08-2009

Ik was erbij. Het was echt een hele mooie show! Misschien wel de mooiste die ik tot nu toe heb gezien van Dream Fireworks. :D

was wel leuk, leuke effecten maar vond het niet hun beste show...

voordat iemand begint te janken over de volgende foto's: deze komen van mijn eenvoudige fuji finepix F40fd af, ik heb geen opleiding fotografie genoten, en of de foto's mooi zijn of niet, ik heb me toch wel vermaakt.

Foto-TYTPRPNW.jpg

Foto-ZQ4JDMSN.jpg

Foto-AAGXJGTF.jpg

Foto-BYT7QBH4.jpg

Foto-3GIB6UNT.jpg

Foto-67IGHT7Y.jpg

Foto-KJWWENP8.jpg

alstu!

Een topshow als ik terugkijk op de andere shows van scheveningen. Dankjulliewel Dreamfireworks. Veel verschillende aparte shells gezien. En wat waren die watersalutes stoer:D. Bij de 3(!) finales was de lucht eindelijk is echt gevuld:) En al helemaal gaaf om er dan nog is 3 prachtige Willows achteraan te schieten!

ik vind het ook altijd leuk om naar scheveningen te gaan, beetje betijds nog even aan het water rondhangen, hapje eten, crappy souveniertjes kijken en afsluiten met vuurwerk, prima toch?

pier blijft ook mooi 's avonds, maar gaan ze deze verbouwen? stonden veel nieuwe designs door TU/e....

Video verwijdert, profielnaam in de video was te overheersend. Word opnieuw geupload

Laatst bewerkt:
Heej teun,

20, 21 en 22 augustus worden er nog 2 shows per avond geschoten, 6 shows in totaal dus;)!

Scheveningen vuurwerk 14 augustus 2009 by Douwe Attema
registratie deel van het vuurwerk op scheveningen op 14 augustus 2009. vastgelegd met de EOS 5 D mark II spiegelreflex van Canon

Back
Bovenaan