San Trifone 2024!

omepje

VWC Moderator
Zojuist kwamen de tickets weer online van Transavia en hebben we direct geboekt voor Adelfia. Djaimy en ik vliegen de 8ste heen en de 11de weer terug. Missen we dus wel de avond show van de 11de, maar andere keus was pas de 14de terug. Dikke prima dus, nu al zin in. Wie gaan er nog meer?

Twijfel Wes. Tickets zijn prijzig, data is niet lekker en vuurwerk is al 2 jaar k u t :confused:

Hier ook wel een lichte twijfel gehad. Maar je zal niet gaan en het zal daar dan goed los gaan:bonk:. Beter spijt van het gaan dan het niet gaan, boeken dus haha.

Je weet je het mooi te vertellen haha. Maar ben kijkende naar de mogelijke opties. Dus wie weet....

Gisteren ook weer vastgelegd. Vuurwerk is al 2 jaar stukken minder dan wat we gewend waren, maar ik voel aan alles dat het dit jaar goed gaat komen. En daar wil ik dan toch wel graag bij zijn :yes:

Data zijn op zich prima, missen alleen de avondshow op de 11e, het zij zo.

Vorig jaar met Ryan Air gevlogen voor 80 euro inclusief een premium seat. Helemaal prima.

Alleen jammer dat er vanaf Eindhoven niet op Bari gevlogen word met Ryan. Ben nog steeds zoekende naar een juiste optie, maar tot op heden is het allemaal nog steeds 'net niet'....

To be continued

Zoals ik kon lezen, word er de 10de een avondshow toegevoegd. Die word geschoten om 21:00 uur, en lijkt gesponsord te worden door Pirovagando.

Dat is goed nieuws zeg. Hopelijk ook weer eens een fatsoenlijke avondshow. Erg benieuwd naar het programma ook.

Ben benieuwd iig, hoop echt dat het weer de moeite waard gaat zijn, anders is het mijn laatste keer Adelfia ben ik bang.

Ja, hier idem. Valt de laatste 2 jaar toch wel tegen dit festival, terwijl de eerste jaren dat ik ging écht top waren. Benieuwd naar de extra show de 10e.

Wel vreemd dat de 2e avondshow op de 10e, van Senatore, niet apart staat gemerkt als om 23.00. Ze zullen toch niet na de show van Lieto Carmine direct doorgaan met show 2?

Dat vroeg ik me dus ook af... In 2022 stonden Senatore en Cavour-Bocca op het avondprogramma de 10de, maar dat was ook 1 show. Vernam wel dat de show van 21uur gesponsord is door pirovagando?

Back
Bovenaan