Samenwerking VWC en UB een feit!!

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Augustus, weer een nieuwe maand, maar ook een speciale voor ons. Zoals jullie wellicht weten is de website van Ut Bunkertje sinds het begin van de maand juli offline om bepaalde redenen die hen tot dit besluit hebben laten komen. De reacties lieten blijken dat de leden en bezoekers dit betreurden, UB was een begrip in vuurwerkland en de vele informatie zou niet verloren mogen gaan.

Het contact tussen de crew van Vuurwerkcrew.nl en die van Ut Bunkertje is altijd al goed geweest, altijd gezellig en bij shows zochten wij elkaar ook altijd op. Ook wij vonden dit bericht zeer spijtig en hebben de mannen van Ut Bunkertje gevraagd om via Vuurwerkcrew.nl door te gaan om zo een grotere hechte groep te krijgen, toch het begrip UB te behouden en de informatie niet verloren te laten gaan. Er zijn 2 leden, Lev-he en Peter, die hier oren naar hadden en sinds vandaag, 1 augustus 2007, is de samenwerking met UB dan ook een feit. Zij staan aangeduid met een groene naam en zij zullen ook versterking bieden qua moderatie op het forum.

Wij heten hierbij de mannen van Ut Bunkertje nogmaals van harte welkom en proosten op een fijne samenwerking met natuurlijk veel plezier en bergen aan informatie!

Hier zijn wij natuurlijk harstikke blij mee, binnenkort is er een crew meeting om elkaar persoonlijk ook beter te leren kennen wat de band alleen maar sterker maakt.
We zullen zorgen dat wij de site laten groeien en toch voort blijven bestaan.
We hebben informatie die op de Ub-site stond opgeslagen op onze computers en die werken wij uit tot mooie informatieve topics wie hier op VWC/PW/UB zullen verschijnen.

De crew zijn goede jongens en altijd wel in voor effe wat bij te kletsen, vandaar dat wij hier ook voor gekozen hebben om ons bij VWC te voegen.
Wij van Ub zullen ons uiterste best doen om de members doen te vermaken.
Ook zal ons foto en filmmateriaal hier verschijnen.:D

Oja even een opheldering, ik heb sinds vandaag een nieuwe nickname genaamd Peter, het is men eigen naam, ik ging eerst door het vuurwerkleven als Pyromaster, dit is dus veranderd, ik zal dus op VWC Peter heten, ik meldde het even zodat hier geen misverstanden over bestaan.:D

Dus als ik het goed begrijp gaat UB invoegen bij VWC zeg maar?
Dat wordt een leuk seizoen zo te zien!

Dus als ik het goed begrijp gaat UB invoegen bij VWC zeg maar?
Dat wordt een leuk seizoen zo te zien!

Peter en Lev-he zijn eigelijk gewoon crew van VWC, maar omdat wij het allemaal zonde vonden om de naam UB zomaar te laten liggen hebben we hier voor gekozen.
Zo kan de naam UB nog voort leven in de vuurwerk wereld.

Peter en Lev-he zullen dit forum dus gebruiken voor de dingen die ze anders op Ub zouden doen, en ze hebben dus de functies die alle moderators van VWC ook hebben en kunnen leden dus ook op fouten wijzen etc.

Nogmaals welkom mannen, word een top tijd:)
:bye:

Nu jullie deze weg in zijn geslagen kan het alleen maar beter worden en wens ik jullie veel succes met deze samenwerking!

heren, ook namens de afdeling PyroWorld (PW dus) van harte welkom in ons midden. Het heeft eventjes geduurd, maar het is een feit. En ik mag blij zijn dat jullie toch besloten hebben om voor ons te kiezen, en je bij ons te vervoegen!

Wij, de huidige groep, zijn in iedergeval heel erg blij met deze waardevolle aanvulling!

We hopen dan ook dat we de reeds ingeslagen weg die VWC en PW in gegaan zijn begin dit jaar, met UB samen verder uit te kunnen bouwen tot een nog succesvoller iets!

Peter & Lev-he bij deze van harte welkom!

Goed om te horen dat een deel van de kennis van de members van UB naar het VWC forum komt.

Zullen de vele filmpjes/foto's die UB had overgezet worden maar dan met een VWC logo in het begin? Of komen deze te vervallen of houden ze het huidige UB logo?

Ik heb er weinig meer aan toe te voegen. Nu we onze kennis bundelen kunnen we meer bereiken, dan toen we op UB maar met z'n 2en bezig waren. Daarbij zijn de jongens van VWC en PW gewoonweg super!
Ik kijk er naar uit wat de komende tijden, ons gaat brengen. En ik ben er van overtuigd dat we in een top crew en site zijn terecht gekomen.

Wat betreft de filmpjes.
Ik blijf gewoon filmpjes posten met het UB logo er op, daar zal niks aan veranderen.
Foto's idem dito.
De oude filmpjes weet ik niet wat ik daarmee ga doen. Er zijn naar mijn weten genoeg alternatieve filmpjes hier op de site te vinden.
Misschien paar films die terug online komen, zoals van de hardix demo bijvoorbeeld.
Dat moeten we nog even bekijken.

Bedankt voor de goeie reacties! En we zullen genoeg van ons laten horen.
Als je vragen hebt, kan je die gewoon via pm stellen.

Jongens, van harte welkom en een goede tijd hier toegewenst. Ik hoop dat jullie het "gedachtengoed" van Utbunkertje hier weer goed kunnen uitdragen.

Kijk, dit soort berichten lees ik graag! Hartstikke goed verzonnen. Ben blij dat UB op deze manier kan voortbestaan. Proficiat!

Cameo

Lev-He en Peter, ik heet jullie uiteraard een hartelijk welkom, op deze gedenkwaardige dag, 1 augustus 2007, waarop de samenwerking van VWC/PW met Ut Bunkertje officieel tot stand is gekomen.
Ik ben uiteraard bijzonder blij met deze gebeurtenis, en ik denk velen met mij.
Ut Bunkertje is dus niet verloren,maar leeft nog steeds, alleen in een andere vorm.
Bedankt voor de beslissing die jullie genomen hebben om met ons te gaan samenwerken. Een beslissing welke voor de leden/kijkers/gasten alleen maar ten goede zal komen.
Want in het beoogde doel van samenwerking blijft de informatie en communicatie naar en met leden centraal staan. En de sfeer binnen ons team is goed, en wordt alleen maar steeds beter.

dat is leuk, hierdoor word vwc nog een betere site.

Offtopic: leuk Moontan dat je moderator bent geworden, hierdoor krijgen we nog een betere begelijding krijgen, wat overigens ook voor Peter en Lev-he geld.:bye:

Goed nieuws! Ik vond het al zo zonde van utbunkertje. Al de moeite die is gestoken in de handige en informatieve topics, foto's en filmpjes zou verloren gaan. Maargoed, dankzij deze gebeurtenis wordt er nog een hoop gespaart, bewaard en opnieuw gedeeld met de vuurwerkwereld!

Top!:thumbup:

Idd was erg jammer dat ze weggingen maar door de samenwerking kunnen we nu meer berijken dan voorheen op naar de top met ons allen :)

Egt goed om te lezen dat er op deze manier toch nog doorgegaan wordt! ik wens jullie veel succes met de taken en hoop dat in de toekomst de site nog verder zal uitgroeien..

Ut Bunkertje erbij halen lijkt mij voor alle partijen een goede stap!
UB leeft op deze manier toch nog voort,
VWC heeft weer wat extra mankracht en vooral kennis erbij,
en bovenal de freak heeft zo alleen maar steeds meer aan deze site qua expertise!
Geweldig veel succes jongens enne soort van welkom hè :wink:

Goed bezig mannen :) goed initiatief!
Ik, als ex-UB lid, wens jullie natuurlijk het beste. Ik blijf natuurlijk het forum en de shows volgen :cool:

Tot wederziens op een van de volgende shows :bye:

Het is beter dat een hoop sites zich samenvoegen. Het heeft totaal geen zin om 10 sites te hebben waar allemaal hetzelfde op staat.

Goede trend! 3 sites is meer dan genoeg!

Sinds vandaag draagt onze crewmember Lev-he ook de naam van VWC. Hoewel hij als crewmember gezien werd, was het vooral voor buitenstaanders verwarrend hoe het nou precies in elkaar stak. Voor de duidelijkheid en het gemak dat de uitleg elders niet meer nodig is, is Lev-he omgezet.

Back
Bovenaan