[Salon Roger] Thunderbomb matten

Status
Niet open voor verdere reacties.

*kevin*

VWC lid
Artikelnaam: Thunderbomb
Artikelnummer: Onbekend
Importeur: Salon Roger
Aantal per verpakking: 1 stuk
Kartoninhoud: Verschillend 800 en 1000 shots per 20
Effectomschrijving: Goede kwaliteit zilverkruit matten in 400s, 600s, 800s en 1000 shots.
Prijs: € 3,50 € 4,50 € 5,50 € 6,50

http://www.youtube.com/watch?v=CO3lqU37J9Y

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Salon Roger voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Naar mijn idee de beste matten die op de markt zijn SPOTGOEDKOOP en je laat de grond trillen zie hier 2 filmpjes van 10x 1000sh Thunderbombs!

Laatst bewerkt door een moderator:
P1000265.jpg

1000 shots

gister morgen nog maar een doos van bijgehaald...

ging voor de 5x 30K van salon roger voor 75eu...Mja 20x Thunderbomb 800 shots voor 65eu was toch iets verleidelijker :D

Wat ik soms doe als het echt saai wordt: 90Shots matjes kopen (van 99 cent) en zo een 5tal in een emmer in 1 keer afsteken, blijft fun :d, pak wel best geen plastieke emmer, dit kan verkeerd en stinkend aflopen...

Er zijn ook nog kleinere maten, de 110Sh iig en ik dacht ook een 250sh maar dat weet ik niet zeker.

Gistere even een 800 shots getest..(hij zat me zo aan te kijken,kon t niet laten haha) en net zoals Xtremerides zegt..dit zijn voor deze prijs toch wel de betere matjes :D

Vorig jaar verkocht loots deze matten en hadden ze rode en blauwe knallertjes met bloemetjes erop. Dit jaar zitten er alleen maar rode knallertjes aan zonder bloemetjes erop. Dus zegmaar gewoon zoals bij de nederlandse matjes. Is er verschil in knal bij deze 2 matten?

Vorig jaar verkocht loots deze matten en hadden ze rode en blauwe knallertjes met bloemetjes erop. Dit jaar zitten er alleen maar rode knallertjes aan zonder bloemetjes erop. Dus zegmaar gewoon zoals bij de nederlandse matjes. Is er verschil in knal bij deze 2 matten?

De Thunderbomb-matten bestaan in diverse uitvoeringen qua uiterlijk van de knallers. Het verschil in o.a. kleur en opdruk (bloemetjes) is toe te schrijven aan het jaartal van productie. De exacte jaartallen, passend bij de soorten Thunderbombs, zijn nauwelijks te zeggen.

Qua knal zal het niet zo gek veel van elkaar verschillen. Een ander verhaal wordt het als je een oude lading hebt. De kwaliteit loopt in de loop der jaren sterk achteruit. Daarbij komen natuurlijk nog andere aspecten aan de orde zoals opslag en het daarbijhorende storage-klimaat.

Zoals je zei, lijken ze sterk op de Nederlandse matjes. Echter, alle Thunderbombs zijn verzekerd van flash, in tegenstelling tot BP (zwart kruit) in Nederlandse matjes.

- Anaconda

Laatst bewerkt:
net weer 1 afgestoken, en heb nu al weer spijt dat ik er 'maar' 4 heb gekocht. wat blijven het toch heerlijke matten, ik heb liever deze 10x voor 80 euro dan 1x een 100k.

Had een paar keer de 1000 shots. Zeker wel goede matten dit. Voel je echt op je oren, als je er dichtbij staat. Prijstechnisch gezien ook super.

zijn blijven supper matten!
heb er van genoten had er 10.
stuk voor stuk ook dit jaar aanraders!

ik wist niet dat het zo'n goede matten zijn en ik kom toch al zeker 6 jaar bij salon roger en heb ze nooit gepakt ik ga me tog eens een karton ervan halen dan

Die zijn echt TOP-matten...
Ik dacht toen ik de eerste afstak (200sh) laat ik hem eens oprollen:D
nou ik heb het geweten:shocked: ziekelijk:shocked: in 2sec was alles weg...
NIET NORMAAL!
Deze mat is in alle opzichten SUPER! de kwaliteit is alleen ietsje minder goed... er vielen al 5 knallers af voor dat ik hem aanstak...
Maar verder zijn het gewoon super matten hoor...
(de 1000sh mat is trouwens 333cm lang... :wink:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan