[Salon Roger] Thousand Crackers with Heart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Artikelnaam: Thousand Crackers with Heart
Aantal per verpakking: Per stuk
Aantal in karton: Onbekend
Fabrikant/Importeur: Onbekend
Effectomschrijving: Hindoerol met eindknal 1000shots (3 meter lang ongeveer)

Erg fijne rollen voor een mooie prijs.

Foto en films van internet:

Foto:

iPWcd.png

Films:

http://www.youtube.com/watch?v=ZNtrYUQpq7g

http://www.youtube.com/watch?v=WIst0JajzTI

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je het kan, meteen meenemen. Wat een mat, echt een van mijn favorieten.
Ik zou met eindbom aanraden, maar de meeste meningen vinden dat deze afgelopen jaren is afgenomen.
3+1 gratis bij salon roger, 33 euro voor 4 matten met eindbom. Dat kan toch geen miskoop zijn!
Heerlijke dingentjes.

Als je het kan, meteen meenemen. Wat een mat, echt een van mijn favorieten.
Ik zou met eindbom aanraden, maar de meeste meningen vinden dat deze afgelopen jaren is afgenomen.
3+1 gratis bij salon roger, 33 euro voor 4 matten met eindbom. Dat kan toch geen miskoop zijn!
Heerlijke dingentjes.

Die zonder eindbom is uit het assortiment en komt ook niet meer terug.

Hmmm.. ik moet zeggen dat ik het zeer vreemd vind dat hier zo'n goede kwaliteit wordt getoond terwijl ik een versie had waarbij je de knal van de bommetjes kon vergelijken met dat van legale matten. Daarbij moet ik wel eerlijk vermelden dat de eindbom van sublieme kwaliteit was en zeer hard knalde!

Als ik me niet vergis zijn dat deze matten toch? Zo ja dan moet dit filmpje natuurlijk in het topic:)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deze moet ik ook maar eens gaan proberen. Voor die paar euro kan het geen miskoop zijn.
Wat mij wel opvalt is dat er niet echt een tempo in de mat zit of vergis ik me hierin?

wat mij wel opvalt, is dat in de OP, hij op het eerste filmpje, erg goed snipperd, en op de andere bijna niet:confused:

Deze moet ik ook maar eens gaan proberen. Voor die paar euro kan het geen miskoop zijn.
Wat mij wel opvalt is dat er niet echt een tempo in de mat zit of vergis ik me hierin?

Ja, op filmpjes vind ik dat ook lijken, maar bij mij in het echt hebben ze altijd zo'n lekker tempo! Dit jaar ook kijken of ie dat heeft!

Heb je ooit van het begrip dubbel post gehoord? je kan je laatste post ook gewoon aanpassen.. Dat gebump is nergens voor nodig..

Maar alsnog lekkere matjes, de eindbom klinkt ook erg goed op film..

Die heeft idd wel erg veel haast!
Maar goed snel of langzaam het blijven gewoon top matjes voor weinig geld.
Heb ze dit jaar ook voorbij zien komen en wat mij opviel is dat de eind knal/bommetje weer als van ouds lekker knalt.

Bedankt voor het delen Sisser

Opzij, opzij, opzij, maak plaats, maak plaats, maak plaats.
Die rol heeft wel een ongelofelijke haast!

Rennen, vliegen, vallen en weer opstaan...

Hoort die rol zo?

@Juppi
Ik denk dat deze rol is geaait met van die roze handschoenen:wink:.
Jaa denk daar ma over na:p

Ik had deze ook.
Maar mij viel iets geks op.
Onder de wikkel van Liu lyan, zat een gewone Horse brand wikkel.
Is dat iemand ook opgevallen?

Voor de rest een zeer gave rol, knalt goed voor zijn/haar grootte.

Was mij ook al opgevallen sigarenman..
Vond ze wel prima knallen, ging lekker, de eindbom was inderdaad wat verbeterd t.o.v. de vorige versie, maar nog steeds niet zoals eerst :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan