Russian roulette

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 263
Artikelnaam: Russian roulette
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht: 400 gr
Aantal schoten: 16 schoten
Effectomschrijving: Zeer felle fluit wordt afgewisseld met luide mijn-effecten. Gegarandeerd schrikeffect met deze moderne versie van de "Happiness".
Tijdsduur: 40 sec
Stijghoogte: 8 m
Richtprijs: €.
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

263_russian_roulette_600x552.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hierbij mijn filmpje, zoals gebruikelijk uit de losse pols geschoten tijdens de Lesli Preview:

Zoals me werdt verteld alla oude happiness. Ik vindt het een leuk product. 24,95 staat er op de schietlijst.

Voor de advies prijs is deze goed te doen, ook weer een liefhebbers cake!
Je moet niet vergeten dat je er in de straat maar enkele meters vanaf staat.
en dan heeft dit blokje toch wel het wow effect.
Ook is deze cake goed te verwerken in een showtje.
de fluit was goed hard, en de mines komen hoog.

Ook deze vind ik meer dan geweldig.
Eens iets anders, op film te horen een goede fluit met telkens mooie mines tussen door.
Deze zal zeker in de straat het wow-effect hebben.

Zoals me werdt verteld alla oude happiness. Ik vindt het een leuk product. 24,95 staat er op de schietlijst.

Niet echt want deze mines hebben echt een overtal aan schitterende kleuren die de hapiness nooit heeft gehad. Echt een schitterende combi is dit met fluit en mines maar je moet er wel van houden, voor mij zelf vind ik het een te laag spektakel maar dat komt omdat ik nou eenmaal alles het liefst hoog de lucht in zie gaan :wink:

Heel vet dit! Eens iets anders dan anders..
De prijs vind ik nog net acceptabel voor een origineel product als dit!

Een hele bijzondere cake, goede fluit en mooie mines. Van veraf ziet het er nog klein uit. Maar als je in de straat staat 6 meter ervan af is het toch even wat anders. De prijs is niks mis mee!

Ik zal nooit meer dan 15 euro neerleggen voor een fontein. Althans voor mij lijkt het daar op.
Wel heeft het prachtige effecten als ik t filmpje zo ziet en zal ik hem graag willen hebben.

Back
Bovenaan