Royal Wave

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1742
Artikelnaam: Royal Wave
Bruto Gewicht: volgt gram
Netto kruitgewicht: 452 gram
Aantal schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: Unieke cake! Deze cake spuwt professionele shells de lucht in met prachtige ronde effecten.
Max. tube diameter: volgt
Tijdsduur: 34 sec.
Stijghoogte: volgt meter
Kartoneenheid: 4/1
Adviesprijs: € 39.95
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

1742_royal_wave2.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Deze leek heel goed op de live stream alleen was de resolutie wat laag :( hopelijk snel een hd filpje.

Leek wel een soort ring effect met crackling in het midden van de ring. zeer uniek.

Various rings van cafferata heeft ook zoiets als effect. Leuk, maar ze moeten wel goed naar je toe knallen anders zie je alleen streepjes...

Heb um zojuist gezien.
Flinke burst, Mooi rond(ronder dan cafferata variant).
Ik ben verkocht!!!

Een erg speciale combi wat mij betreft. Ook dit eerste effect vooralsnog alleen in professionele shells waargenomen. Leuk ding.

In potentie een geweldige cake dit! Alleen kan het aan mij liggen, maar ik vind de effecten alles behalve mooi rond. De Various Rings van Cafferata oogt ronder op de video. Kan dit aan vocht/sample liggen?

In potentie een geweldige cake dit! Alleen kan het aan mij liggen, maar ik vind de effecten alles behalve mooi rond. De Various Rings van Cafferata oogt ronder op de video. Kan dit aan vocht/sample liggen?

Ik ben het niet met je eens. De bewuste effecten verschillen niets van elkaar. Het is maar hoe de bombette de licht in slingert. Net al bij een smiley moet je een beetje mazzel hebben dat ie perfect uit komt.

Deze Royal Wave heeft vijf schoten meer en kost een tientje minder. Daarbij vind ik de laatste serie schoten ook erg fijn met die kleuren leafs. Vind dit echt een topper.

mooi maar ben ook benieuwd hoe hij zich onder nederlandse omstandigheden houdt dus lekker met een goede wind, ik vind het een mooi effect maar als hij iedere keer draait naar de platte / lange kant dan is het toch een beetje een sof.

kan iemand vertellen of het lekker winderig was op 1 van de demo`s

Back
Bovenaan