Royal Fireworks naar Taiwan

RF JEROEN

VWC lid
Beste Freaks, Beste lezers,

Na een week erg hard zwoegen zijn we dan zo ver! Maar dan ook echt hard!

Ons design is klaar en de inzet lijst is gereed.:)

De productie is in volle gang en de tickets zijn besteld.:D

Waarvoor zullen jullie denken. :shocked:

Royal Fireworks goes to Taiwan. :cool:

Royal Fireworks zal daar strijden in een competitie welke bestaat uit 20 teams.

10 teams van over zee en 10 teams vanuit Taiwan en China zelf.

De officiele website sullen we publiceren zodra het allemaal klaar is.

De naam van het gehele evenement:

2012 Miaoli International Music and Fireworks Tournament

We kunnen jullie dit nu alvast vertellen omdat we alle contracten binnen hebben.

We zullen jullie wat inzicht geven hoe het gaat in Taiwan.

Het veld is 600 meter breed.

De shells 3 tm 10 inch staan verdeeld over de 600 meter

de Single shots en de cakes staan verdeeld over 400 meter

Het publiek staat op 400-600 meter afstand. Kortom het is een heel groot spectakel.

Onze show zal bestaan uit +- 2400 shells en tussen de 1800 en 2500 Single Shots.

Elk weekend in oktober zullen er 4 pyrotechnische bedrijven / teams aantreden om de competitie uit te vechten.

Royal Fireworks zal op 19 oktober schieten als 2e show die dag.

Binnenkort krijgen we meer informatie dan zullen we jullie op de hoogte houden.

Onze muziek mix is in onze beleving super geworden. Het thema is de TULIP en hoe de tulip leeft door 4 jaargetijden heen.

Ik moet ff zoeken naar de namen maar als ik ze gevonden heb zal ik de titels hier posten, of zal ik dat juist niet doen maar later met de show?? hihi

Bij deze is iedereen uitgenodigd vanuit Nederland om te komen kijken naar een echte vuurwerk wedstrijd tussen 20 verschillende teams, elk met hun eigen productie en style en design.

Fijne dag allemaal.

Groeten team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

zozo, Royal is ff flink naam aan het maken in het oosten! heel veel succes de komende maanden met de voorbereidingen!

volgend jaar een competitie wat dichter bij huis? :)

Helemaal top, geen negatieve verhalen meer van mijn kant, jullie kunnen het gewoon!:D Wordt er ook gefilmd?:)

Wat een ontzettend gaaf nieuws zeg.
Heel veel plezier met alle voor bereidingen.
Ben benieuwd hoe ver jullie dit keer komen.

eindelijk gaat NL fatsoenlijk over de grens wat vuurwerk betreft!
Prima Royal.
Ik wens jullie veel sterkte geluk en plezier toe daar in het oosten!

Kunnen jullie al zeggen tegen wie jullie moeten strijden?:)

We kunnen jullie een deel vertellen wat er gebeurd omdat we nog niet zeker zijn van wie definitief bevestigd heeft dat zij komen en meedoen.

Maar de teams komen uit o.a. Frankrijk, Canada, Engeland, Italië, China en Taiwan.

Groeten team Royal Fireworks

goed bezig, de vorige keer de publieksprijs, nu de eerste prijs!

Goedemorgen allemaal.

We gaan tot t gaatje, en hebben echt ons best weer gedaan.
Het zal een andere show worden dan in de Philipijnen, dit komt onder andere door de mensen, chinesen zijn anders dan filipijnse mensen, en dan niet alleen in de vorm van de ogen maar ook in de manier van het schieten en de muziek keuze.

Er is 1 nadeel door de politiek in China kennen de meeste mensen niet de westerse muziek. Hierdoor klinkt het voor de chinezen niet als "lekker".

In ieder geval we hebben niet zoals in de phillipijnen gekozen voor ballads maar meer epic en klassiek.

Ook moesten we een spelregel / show onder deel verwerken in onze muziek keuze namelijk een verhaal.

Ons thema zal zijn "The Beautiful Tulip" we gaan de mensen daar en later jullie meenemen in de 4 seizoenen die de tulp onder gaat in een jaar. Hier is de muziek op afgestemd. Al met al zijn we er goed in geslaagd om dit te bewerkstelligen.

Een team lid is toch redelijk druk geweest met deze mix. Denk dat hij er nog moe van is hihi.

Ook zal het niet zoals in de philipijnen zo zijn dat we gechainde (geschakelde) bommen mogen gebruiken.

Alles wat we afsteken zal op ontsteker geplaats worden. Kortom dat is voor onze show bijna 6400 cue's. Je kan dan nagaan dat we een zeer bewerkelijke show tegmoet gaan en dat met 30 graden in de felle zon.

Gelukkig hebben we daar weer een team welke ons vergezeld tijdens de opbouw.

we gaan 5 dagen opbouwen en dan 20 minuten onwijs hard los.

Nou zo even tussen de bedrijven door deze mededeling.

Fijne dag allemaal.

Groeten Team Royal Fireworks

Het gevoel van nationale trots begint te borrelen! en dat is in dit geval niet voor de EK voetbal.
Succes!!!! Mag ik de schietlijst??? hahahaha

Heel veel succes daar. Ik verwacht natuurlijk wel filmpjes en foto's van het hele spektakel. :p

Heel veel succes daar. Ik verwacht natuurlijk wel filmpjes en foto's van het hele spektakel. :p

UIteraard komen er films en foto's mee terug en delen we deze met jullie.

Als we tijdens het opbouwen nog wat energie overhebben, krijg je n live verslag.

Groeten Team Royal Fireworks

Succes mannen wat lijkt t me gaaf om een keer mee te werken aan een show!
Ik verwacht meer van jullie dan het nederlandse elftal ;-)

Back
Bovenaan