Royal Fireworks assortiment 2012

RF JEROEN

VWC lid
Beste lezers, Freaks, Vrienden en toekomstige Royal Fireworks dealers.

Zoals u waarschijnlijk weet is Royal Fireworks het gehele jaar bezig met het ontwikkelen van het betere vuurwerk voor zowel de Nederlandse als Duitse markt. Vanaf 2013 zullen we daar de Belgische markt zeer waarschijnlijk ook aan toevoegen.

Ook dit jaar hebben we weer erg ons best gedaan denken we zelf. We brengen een tal van nieuwe cakes dit jaar naar Nederland.
Zoals het in het verslag van VWC beschreven staat (komt een deze dagen wel online) zijn we klaar met de gehele productie en wordt er nu getest volgens het CE principe en de Batch norm in China, door het bedrijf welke de testen voor ons uitvoeren.

Vele vragen hebben we gekregen van leden en liefhebbers wat we dit jaar gaan doen.

Komen we met iets nieuws? Brengen we andere groepen op de markt? En of we toch niet iets naar buiten kunnen brengen, want de zomer duurt zo lang………

Omdat het nog wat vroeg is in het jaar en er zijn altijd mensen die graag willen kopiëren kunnen we nog niet alles openbaar maken.

Om jullie toch een idee te geven wat we aan het doen zijn hebben we vast een promo film* gemaakt.
(*indien je video niet rechtstreeks kan bekijken, rechtermuis knop doel opslaan als.)

Deze promo film is een film uit onze massa productie, kortom de effecten en kleuren daar wordt niets meer aan veranderd. Het filmpje is wel opgenomen in China, omdat het transport van de artikelen in een later tijdvak zal plaats vinden.

Het is wel de bedoeling dat we tijdens onze winkeliers demo die we gepland hebben op 22 september 2012 al onze nieuwe artikelen gaan presenteren.

Over de demo van Royal Fireworks later meer informatie.
Geniet en bewonder, heeft u vragen stel ze gerust,

Fijne dag.

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Laatst bewerkt:
Elburgersc,

Leuk hoor ben zeer benieuwd en Royal is echt fantastisch goed bezig en ik ben zeer benieuwd naar de video en zeker naar de demo en wat mij betreft mag het seizoen wel beginnen. Complimenten Jeroen en team Royal

Hohoho, is die op 0:14 een nieuwe cake? :D Nom nom nom die ziet er verrekte mooi uit! En ik zie meer moois voorbij komen!

Bedankt voor de leuke promo, het begint alweer te kriebelen! Ik kijk weer enorm uit naar september, dan stroomt het nieuws langzaam aan weer binnen :)

Oei dat citroen geel met blauw,en dat rood met blauw nice! Erg leuk zo,n promo,:) De rest van wat er langs komt,ziet er ook goed uit. De demo is op een zaterdag,dus als die ook voor de liefhebbers is,komen we zeker langs! En laat september maar komen inderdaad,heb der weer zin in.

Royal is flink aan de weg aan het timmeren.

Ik heb natuurlijk al het meeste gezien.
En naar mijn mening verdiend men dit jaar de titel product van het jaar.

Deze promo is echt maar een heel klein tipje van de sluier. Ook ik heb de items 2012 al gezien en het ziet er zeer goed uit. Ben het met Marchel eens.

Hohoho, is die op 0:14 een nieuwe cake? :D Nom nom nom die ziet er verrekte mooi uit! En ik zie meer moois voorbij komen!

Bedankt voor de leuke promo, het begint alweer te kriebelen! Ik kijk weer enorm uit naar september, dan stroomt het nieuws langzaam aan weer binnen :)

Alles wat we op dit moment laten zien is nieuw!

Stap voor stap zullen we meer onthullen.

Fijne weekend.

Groeten Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Hartelijk dank voor dit commentaar.
Zoals je weet doen we onze best.

Binnenkort zal er nog zo'n sneakpreview verschijnen. Dan zullen we ook wat namen van nieuwe producten bekend maken.

FIjne dag allemaal.

Groeten Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by Royal FIreworks

Vraag me toch af waarop je dit baseerd?
Of heb jij alle nieuwe producten van alle importeurs al gezien?

Neem niet weg dat het er allemaal goed uitziet.
En voor de kwaliteit hoeven we ons ook geen zorgen te maken Royal kennende.

Dit is gewoon mijn mening op wat ik tot nu toe gezien heb.
Daarbij is Royal zowieso 1van de imperteurs die echt druk bezig is om om zich te profileren als uitschieter:p in deze markt met veel concurentie.
ik heb nog wat imp bezoeken te doen maar momenteel staat royal qua niuwe items op 1 bij mij.
Hopelijk is mijn mening hiermee wat onderbouwd.

gr

Ik heb van een bevriende winkelier gehoord die ook Royal verkoopt dat we dit jaar echt wat kunnen verwachten van Royal. Ben dus echt in spanning om mijn lijstje uit te breiden met Royal.

waar vele Importeurs al het een en andere bekend maakt en demo,s aan het plannen en organiseren zijn heb ik van Royal nog erg weinig vernomen.
Ik ben erg benieuwd wat Royal dit jaar op de Markt brengt..
Ik vind het wel erg jammer dat de inter actie langzaam maar zeker steeds minder word.
Ik begrijp dat ze ut erg druk hebben met andere dingen maar even iets laten weten is ook geen kunst..
Komen er ook 25gr per tube bij Royal.. of zelfs 50gr?? of was/is Royal daar niet van op de hoogte geweest..
Komt royal ook met combi boxen?
Ik hoor graag wat van deze firma...

Back
Bovenaan