Royal Fireworks 2012 Vuurwerk

RF JEROEN

VWC lid
Geachte vuurwerk liefhebber, Beste detaillist.

U volgt allerlei fora’s op de voet en zult misschien wel denken waarom horen we niet zoveel van Royal Fireworks.

Niets is minder waar, we zijn er weldegelijk alleen hebben het de afgelopen 14 – 21 dagen erg druk gehad in China. Maar Royal Fireworks is er klaar voor!

We hebben onze productie getest en we hebben onze nieuwste artikelen weten te modificeren naar de nieuwste vuurwerk regels die Nederland kent.

Dit jaar komen we met speciale nieuwe cakes op de markt.

Ook zal Royal Fireworks, cakes op de markt brengen die 25 en 50 gram bevatten. Het zal daarom ook een speciaal vuurwerk seizoen worden.

Voor diegenen die onze items al kende, het is weer een stapje beter geworden, nog heldere kleuren en de effecten nog dikker.
Voor die detaillist die ons nog niet kent, komt u gerust eens langs en ervaar het vuurwerk waar Nederlanders recht op hebben, betaalbaar, kwalitatief en waarover gesproken wordt.

We willen in dit bericht een aantal feitjes met jullie delen.

Royal Fireworks heeft niet alleen cakes dit jaar maar gaat het assortiment uitbreiden met een tal van items die met name voor de jeugd erg interessant zijn.

Na of vlak voor onze demo die we houden op 29-09-2012 te losser zullen we het openbaar maken.
Kortom houd u onze website en de diverse fora’s in het land in de gaten.

De nieuwste items zijn nu al een hit!

Zoals de meeste mensen die ons kennen aangeven dat de cakes van uitstekende kwaliteit zijn zo zult u ervaren dat onze nieuwe items niet onder doen van deze kwaliteit. Daar later nog meer over.

Wij geven u een impressie met een paar foto’s hoe het de afgelopen tijd is gegaan in China, Beoordeeld u het zelf.

De nieuwste artikelen zijn al ingepakt en zullen verscheept worden naar Nederland.

Wij willen u als detaillist daarom ook vragen via deze weg, meld u aan via de email om deel te nemen tijdens onze demonstratie, via [email protected]

U krijgt dan vanzelf gedetailleerde informatie van ons terug.

Verder rest ons nog te onthullen dat Royal Fireworks dit jaar met een zeer 2bijzondere nieuwe vuurwerklijnen op de markt gaat komen. Dit zal na onze demonstratie openbaar worden. Deze nieuwe vuurwerklijnen zullen net zoals de Red factory, Royal Garden en The Fu heel herkenbaar zijn.

Kortom niet alleen de bekende artikelen zijn her geproduceerd maar dit vuurwerk jaar dus nog meer nieuwe en bijzondere vuurwerk producten voor u ontwikkeld.

Hartelijk dank voor u interesse,

Fijne avond allemaal.

Groeten Team Royal Fireworks

Royal Fireworks niet de enige maar wel de betere!

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Klinkt goed en royal kennende komt dat ook daadwerkelijk goed....bedankt voor deze interessante info

Mogen wij freaks ook aansluiten op de 29ste van september? Op afstand toe kijken is uiteraard ook prima

Laatst bewerkt:
Klinkt goed en royal kennende komt dat ook daadwerkelijk goed....bedankt voor deze interessante info

Mogoen wij freaks ook aansluiten op de 29ste van september? Op afstand toe kijken is uiteraard ook prima

Goedenavond,

Wat is een demo zonder freaks!
Zeker zijn jullie welkom, we zullen een plek maken voor jullie, hoe en waar melden we nog. T is een winkeliers demo dus die staan die avond eerste rangs. Hopelijk begrijp je dat.

Fijne avond,

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Mooi gebaar en uiteraard begrijpen wij freaks, als ik zo vrij mag zijn, dat de winkeliers prioriteit hebben....we wachten met engelen geduld;) op de " uitnodiging".

Geweldig dat we er weer bij mogen zijn dit jaar. De bovenstaande foto's beloven alvast zeer veel goeds! :)
Bedankt Jeroen!

Fantastisch dat we dit jaar weer bij de demo aanwezig mogen zijn. Ik zal er zeker zijn en verheug me er nu al op.:D

Natuurlijk goed nieuws. Ik heb alles al gezien en kan jullie vertellen dat het weer een groot feest wordt dit jaar. :D Ook kan ik jullie vertellen dat Royal de retailprijzen weer zo laag mogelijk houdt dit jaar. Dus zoek je goede prijs kwaliteit dan is er altijd Royal.

Ben blij dat we weer nieuws van royal krijgen, het was toch erg stil geworden. Vond royal toch echt wel zeer goed vw hebben met een eerlijke prijs

Ben blij dat we weer nieuws van royal krijgen, het was toch erg stil geworden. Vond royal toch echt wel zeer goed vw hebben met een eerlijke prijs

De enige die nu niet stil zijn, zijn Rubro en Lesli, wat nieuwe items van schuurmans. Broekhoff heeft alleen 1 melding gegeven. dus ik denk dat t wel mee valt met "stilheid".

De enige die nu niet stil zijn, zijn Rubro en Lesli, wat nieuwe items van schuurmans. Broekhoff heeft alleen 1 melding gegeven. dus ik denk dat t wel mee valt met "stilheid".
Met stil bedoel ik ook activiteit op het forum, kan me namelijk een periode herinneren dat royal nadrukkelijk aanwezig was op het forum.

Minder reclame meer info pls!

Met stil bedoel ik ook activiteit op het forum, kan me namelijk een periode herinneren dat royal nadrukkelijk aanwezig was op het forum.

Minder reclame meer info pls!

Hoi, klopt maar de werkzaamheden in China lijken totaal niet op n baan zoals we vroeger hadden op kantoor. Het is daar 48 uur in de maar 24 uur die we per dag hebben.

Tevens alle voorbereidingen voor de internationale vuurwerkshows slokken een hoop tijd op.

Maar goed we zijn er weer, kortom we posten weer wat we denken dat goed is voor Vuurwerk Nederland.

Thx

Groeten Team Royal Fireworks

Royal Fireworks niet de enige maar wel de betere!

Vuurwerk preseted by Royal Fireworks

Geweldig mooi nieuws en het ziet er geweldig uit.
Ben dan ook reuze benieuwd naar de demo.

Epicccc het begint weer te kriebelen hoor ! Bijna 1 september en voor je het weet komen de krantjes en voor je het weet is het weer 10 uur sochtends ! Yeeehaaaa :D

Super bericht!
Alleen nu nog bezig in China, voor vuurwerk wat nog voor de 31e in NL moet zijn??
Dat vind ik hoogst opmerkelijk.
De meeste bedrijven hebben de bestellinge en ideeen alang in productie.
Vaak zijn de containers al lang onder weg..
Ik hoop echt van harte dat jullie Vuurwerk optijd in NL ariveerd voor de verkoop..
Want een jaar zonder Royal Is een jaar zonder mooi vuurwerk :wink:

Super bericht!
Alleen nu nog bezig in China, voor vuurwerk wat nog voor de 31e in NL moet zijn??
Dat vind ik hoogst opmerkelijk.
De meeste bedrijven hebben de bestellinge en ideeen alang in productie.
Vaak zijn de containers al lang onder weg..
Ik hoop echt van harte dat jullie Vuurwerk optijd in NL ariveerd voor de verkoop..
Want een jaar zonder Royal Is een jaar zonder mooi vuurwerk :wink:

Gezien eind september de demonstratie is, is het vuurwerk uiteraard allang in productie geweest. Maar er komt veel meer bij kijken als productie en transport uiteraard. En de shows slokken inderdaad een hoop tijd op om alles zo goed mogelijk neer te zetten, maar alles komt goed:D

Back
Bovenaan