Royal Artillery

Status
Niet open voor verdere reacties.

RF JEROEN

VWC lid
Dag Lieve Lezers, Freaks en Winkeliers

Met trots willen u alvast kennis laten nemen van wederom een geboorte
van een kindje van ons!
Dit kindje is een rebels ventje, en heeft de naam Royal Artillery

Ze zullen per 2 in een doosje zitten en zowel per stuk als per doosje
verkocht gaan worden bij de Royal Fireworks Dealer.

We wensen jullie een fijne dag ondanks dat het buiten druilerig weer is.

RFC141312 Royal Artillery_enkel.png

Verkoopadvies:
Per stuk € 4,95
Per doosje € 8,95

Tot snel maar weer

groeten team Royal Fireworks

Royal Fireworks niet de enige wel de Beste!

Laatst bewerkt:
Prachtige singleshot, en als het 8,95 per doosje is (per 2 neem ik aan), is dat een prima prijs!

Laten we eerlijk zijn 4.50 a5 euro voor een boeket is erg duur. Maar dat zijn alle grote singelshots van deze prijs. Dus ja dit soort dingen zijn gewoon prijzig. Maar deze van royal is tegen over de concurenten niks duurder. Die vragen ook 5a7 euro per stuk vaak :). Kortom mooi toevoeging voor een vrij nette prijs in de product klasse.

Mooi spul voor een nette prijs. 4,50 euro per stuk is niet duur. Heb ze van andere merken wel duurder gehad.

Schitterende singleshots hoor!
en wat mij betreft een keurig prijsje.
Leent zich natuurlijk perfect voor finales van singleshotprojecten.
Flinke dreun vadsig boeket.
Ja ik koop er wel een paar :)

Wat een beauty van een singleshot, ik kan mij nauwelijks een andere voor de geest halen die zo goed presteert. Complimenten Royal voor dit pronkstukje, ik wordt er zeer vrolijk van :)

Ik moet zeggen dat ik nog niet zo positief ben als iedereen hier. Zelf ben ik juist groot fan van single shots en heb met verwachting naar het filmpje gekeken. Ik moet deze eerst in real life zien want het boeket ziet er niet abnormaal groot of gevuld uit. Niet slecht ofzo, gewoon goede Royal standaard. Alleen hoop ik toch op een soort van afwisseling, speciaals.

Vorig jaar heb ik de Snapshot van Rubro gehad, een klein single shotje voor een prima prijs waarvan het boeket echt absurd groot was. De Fuego verbaast ook nog steeds iedereen. Ik ben bang dat het bij deze niet het geval is helaas.

Deze ziet er perfect uit. Heeft deze single shot net als die van Wolff ook een gaatje in de tube. Voor de prof ontsteker erin te doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan