Rotterdam 20-3-2011

Is er nog iemand van plan om hier heen te gaan, en / of weet iemand waar je het beste kunt gaan staan om deze show te bekijken ?

Torr, ik weet niet precies waar het moois geschoten word.
This uiteraard consu vuurwerk.

Ikzelf zal gewoon aan 1 van de medewerkers daar vragen waar het geschoten word, en een goed plekje opzoeken.

Heb er wel zin in, wat kruit snuifen...

Wil nog even melden dat er die dag ook een braderie is. Dus hou wel rekening met eventuele drukte.

Veel plezier zondag!

:bonk:Mijn excuses er blijkt geen show te zijn

Fout gelezen, nogmaals sorry

Laatst bewerkt:
Nou daar stond ik dan............

Dat meen je niet Jim.

Spijt me zo erg he, ik stond er ook.. voor niks dus..

Het spijt me echt man. Der was dus een braderie ipv vuurwerk.

Voel me nu echt schuldig:bonk:

Zal voortaan beter omgaan met men info..

Ik wil aan iedereen mijn verontschuldigingen aanbieden, als ze er voor niks hebben gestaan, Jim was dus niet de enige heb ik net gelezen op Vuurwerbelgie.

Nogmaals sorry allemaal, stond er zelf ook, met men mond die openviel toen ik hoorde, geen show?

Ik wil aan iedereen mijn verontschuldigingen aanbieden, als ze er voor niks hebben gestaan, Jim was dus niet de enige heb ik net gelezen op Vuurwerbelgie.

Nogmaals sorry allemaal, stond er zelf ook, met men mond die openviel toen ik hoorde, geen show?

Hier kan jij weinig aan doen, het stond toch op aanplak biljetten vermeld in Rotterdam dat er kermis vuurwerk zou zijn. Deze info heb jij op het forum gezet, dus je hoeft je niet te verontschuldigen.

Trek het je niet aan.. Iedereen kan zich wel eens een keertje vergissen. Ik zelf heb ook eens een keer per ongeluk een niet bestaande show op een verkeerde datum gepost. Het kan iedereen gebeuren.

Het is al helemaal zuur als er wel aangekondigd is als er een show is. Als hij er dan toch niet schijnt te zijn is dat zeker niet jou schuld :)

Volgende keer beter Lesl :)

Back
Bovenaan