Rotello 2012

DsNL

VWC lid
Jahoor mensen, het is op freakpyromaniacs al even bevestigd, Rotello gaat dit jaar weer door! :D Het lijkt me toch wel fantastisch om die kant op te gaan, nu hopen dat het financieel mee zit en wie weet ga ik wel gewapend met de camera die kant op!

2ldavqr.jpg

Bron: http://www.freakpyromaniacs.com/for...y-festa-dellolio-novello-24-25-11-2012-a.html

Oeh dit is toch wel heel interessant.. moet toch nog verplicht een week vakantie nemen op het werk haha..
Kijken of het haalbaar is met de studie en financieel gezien.. maar ga er zeker over denken.

Het scheelt dat je eigenlijk 'maar' vier dagen weg bent, voor veel mensen zal het maar 2 dagen verlof zijn, aangezien het in het weekend valt (mits de vlucht goed aansluit).

Heb al stiekem naar vluchten zitten kijken :angel:
Maar kon zo gauw weinig vinden met fijne tijden, zeker omdat je ter plekke nog een aardig eindje moet rijden.

Heb al stiekem naar vluchten zitten kijken :angel:
Maar kon zo gauw weinig vinden met fijne tijden, zeker omdat je ter plekke nog een aardig eindje moet rijden.

Dat vind ik altijd het nadeel,eerst een end vliegen en dan nog een stuk moeten rijden.Zou er zelf ook graag naar toe willen maar zit er niet in:(

Zit er daar jaar helaas niet voor me in, maar binnen de komende paar jaar ben ik hier zeker te vinden:wink:

Dat is mooi om te horen, bedankt Jaco.
Ga zeker eens kijken wat de mogelijkheden zijn.
Wil daar zeer graag eens naar toe.

Het programma:

Giorno 24 Novembre
- Ore 14,30: Gara Pirotecnica Diurna tra le seguenti Ditte:
- LIETO
- BORRELLI Antonio
- PIROGIOCHI di CHIARAPPA Giuseppe da San Severo (FG)
- Fratelli MARANO da Pratola Serra (AV)
- Ore 17,30
- Gara di batterie sanseveresi tra le ditte:
- Ditta PALMIERI da Apricena (FG)
- Ditta Pirolandia da San Severo (FG)
- Ore 21: Spettacolo Pirotecnico a cura della Ditta Bartolomeo BRUSCELLA

Giorno 25 Novembre
- Ore 14,30 :
Spettacolo Pirotecnico a cura della Ditta Sergio PAOLELLI
- Ore 18,00 :
- Gara di pirotecnica notturna tra le seguenti Ditte:
- Angela DE LUCA
- Fratelli SCHIATTARELLA
- Ditta DI MUOIO Carlo
- Ditta Luigi NAPPI da Palma Campania

Bron: Pirovagando

tsss, da's een toeval, ben daar net dit jaar om de nieuwe persingen van olijfolie te proeven... Nou ja, dan ga ik ook maar een vuurwerkshowtje kijken als ik er toch ben.

Het is inmiddels officieel.. Wesley (omepje) en ik zullen aanwezig zijn tijdens Rotello 2012 :)
Tickets zijn zojuist geboekt :)

Inderdaad, gelukkig is het geboekt en gaan we het mee maken daar.
Zeer veel zin aan en ben reuze benieuwd.

en net zoals in 2010 in 2012 weer present om de verse persing olijfolie te proeven !

pyroboy, welke vlucht en hotel hebben jullie geboekt ?
( mag ook via pm natuurlijk )

Wij vliegen van Amsterdam naar Rome.
Met vliegmaatschappij easyjet.

Jullie ?

Lees net op Pirovagando dat er problemen zijn met vergunningen, verzekeringen en licentties. Het zal toch niet hè.:mad:

Back
Bovenaan