Rolf en Sandra's vuurwerkshow 2015-2016

mazgdosi

VWC lid
Allemaal de beste wensen,
Hierbij onze show die we geschoten hebben met een cobra shietsysteem en alleen maar consumenten vuurwerk,
met de schietlijst en wat foto's van de opbouw en day after.

https://youtu.be/OPcJp_kv0G8

schietlijst klaar 2015.jpgSchietlijst 2015 klaar 2.jpgIMG_1806.jpgIMG_1807.jpgIMG_1808.jpgIMG_1809.jpgIMG_1812.jpgIMG_1818.jpgIMG_1819.jpg

Bijlagen

• IMG_1820.jpg
    IMG_1820.jpg
    262,3 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Hierbij nog een kort filmpje van de andere kant gefilmd van het het steppen van de single shots .

Laatst bewerkt door een moderator:
Hartsikke offtopic, maar wat een mooie show zeg. Klopt het dat je o.a. Brocade Waterfall, Falling Leaves en Color Mines van Cafferata Showtime hebt gebruikt?

Die herkende ik sowieso ook inderdaad :D haha... en ook nog enkele finale cakes? Camuro/brocade?
prima showtje! :thumbsup:

ook nog even compleet of topic maar heb je misschien een schietlijst ben niet helemaal bekend met al de nederlandse cakes dus wil we graag weten welke je hebt gebruikt want die finale :shocked: SUPER!!

Even een andere vraag:

Die Horsetails/Waterfalls. (Vanaf 5:33) Hoeveel heb je er daar van geschoten om dit effect te krijgen?

Ziet er echt super uit. Net alsof er iemand met heel veel dikke kwasten in de lucht aan het schilderen is.

100 en 150 man denk ik ongeveer was goed druk maar ik schiet het puur voor me familie en vrienden .
En financier dit ook helemaal zelf het is een virus die ik al heb van kleins af aan en is een beetje uit de hand gelopen!!!

Even een andere vraag:

Die Horsetails/Waterfalls. (Vanaf 5:33) Hoeveel heb je er daar van geschoten om dit effect te krijgen?

Ziet er echt super uit. Net alsof er iemand met heel veel dikke kwasten in de lucht aan het schilderen is.

Ik heb er 4 geschoten op verdeeld over 20 meter ongeveer.

Pfff wat een show zeg, en geweldig om die foto's erbij te zien.
Denk dat menig kermis showtje er uit wordt geschoten zo.

Complimenten hoor, een prima show met een fijne opbouw en goede producten! Hier is echt de moeite voor genomen, veel voorbereiding en een prima resultaat. Er gaat ook een aardig bedrag de lucht in, maar dan heb je wel wat, de reacties spreken voor zich!

Doen jullie dit ieder jaar zo?

Complimenten hoor, een prima show met een fijne opbouw en goede producten! Hier is echt de moeite voor genomen, veel voorbereiding en een prima resultaat. Er gaat ook een aardig bedrag de lucht in, maar dan heb je wel wat, de reacties spreken voor zich!

Doen jullie dit ieder jaar zo?

Ja ik probeer ieder jaar wel een show te schieten het is een echte passie van mij en doe dit al vanaf kleins af aan en met goeie kortingen is het wel te doen .
Het is een beetje een uit de hand gelopen hobby!!!

Maar is er een bewuste keus gemaakt om zo veel showtime producten te hebben?

Strakke show, ziet er erg goed uit!
Het schilt dat in Showtime cakes het plaatsen van elektrische ontstekers makkelijk is door het gebruik van buisjes in de tube waar de lont in zit, in tegenstelling tot alle andere cakes op de Nederlandse markt. Daaruit kun je ook wel afleiden dat de cakes hoofdzakelijk voor de bezigers zijn gemaakt.

Maar is er een bewuste keus gemaakt om zo veel showtime producten te hebben?

Ja ik heb een bewuste keuze gemaakt ,
Omdat de Showtime lijn zeer stabiel is met tijdsduur en kwaliteit van de effecten dus goed te gebruiken voor shows en het dichts bij professioneel vuurwerk ligt .
En ik schrijf eerst de show en bestel daarna pas de producten en daar kwam dit jaar de Showtime collectie heel goed van pas omdat de cakes ook een effect bevatten en dat is zeer prettig werken vindt ik zelf .

Laatst bewerkt:
Enige nadeel is de prijs. Als ik kon haalde ik ook wel wat meer showtime. Hebben genoeg toppers in huis

Back
Bovenaan