Rock & Raw

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 7707
Artikelnaam: Rock & Raw
Bruto Gewicht: 4750 gram
Netto kruitgewicht: 958 gram
Aantal schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: De absolute MUST-HAVE uit de RAFF-serie. 100 schoten met mooie afwisseling zorgen voor een enorm spektakel!
Afmeting:
Max. tube diameter: 20 mm
Tijdsduur: 60 sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 4/4
Adviesprijs: 69,95
Voorverkoopprijs: volgt
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

7707-Rock-Raw-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik snap de opbouw niet zo goed, de tails wat traag, dan cake 2 die niet aansluit qua effect, de 3e fan dan wel erg leuk, en een finale die daar weer niet echt op aan sluit. Van alles en nog wat.

Ik snap de opbouw niet zo goed, de tails wat traag, dan cake 2 die niet aansluit qua effect, de 3e fan dan wel erg leuk, en een finale die daar weer niet echt op aan sluit. Van alles en nog wat.

inderdaad een beetje chaos. maar als deze echt weinig zal gaan kosten, vind ik m hoe dan ook interessant. effecten lijken wel een beetje groot voor 20mm vind je niet?

Je hebt inderdaad een beetje van alles, na de tails wordt de box leuk! voor 48 euro (Sommige dealers hebben 30 procent korting) heb je best een leuk doosje

Je hebt inderdaad een beetje van alles, na de tails wordt de box leuk! voor 48 euro (Sommige dealers hebben 30 procent korting) heb je best een leuk doosje

Leuk doosje voor dat geld. Mooie goede tails en verder scoren alle effecten, zowel VT als FS een ruime voldoende. Eindsalvo mag er ook best wezen. Is dit echt maar 20 mm?

Valt me nu op, vandaag toevallig ook het filmpje van de Black Jack in het Countdowngedeelte gezien. De Rock&Raw is dus gewoon een omlabeling van de Black Jack. Hierbij nogmaals het filmpje. Commentaar zegt genoeg, hier heb je geen miskoop aan.

Valt me nu op, vandaag toevallig ook het filmpje van de Black Jack in het Countdowngedeelte gezien. De Rock&Raw is dus gewoon een omlabeling van de Black Jack. Hierbij nogmaals het filmpje. Commentaar zegt genoeg, hier heb je geen miskoop aan.

Scherp! En een erg leuke Box!
Wilde deze eigenlijk over de grens mee gaan pikken, maar niet meer nodig dus :)

Alleen de kleuren in begin is anders. van Thunderbolt en Rock & Raw hebben kleuren: rood groen en geel en hier rood wit en geel. .

Video van Pyro Heinsberg, vanaf 5:15

Inderdaad de omlabeling van Blackjack van Loots en Thunderbolt van Wolff. Goeie box, scherpe prijs. Het is tof dat het echt een showtje op zich is, aanrader!

Zeer benieuwd naar deze box, voor een leuke prijs kunnen scoren en de filmpjes zijn veel belovend >(BlackJack omlabeling die bij de zuiderburen aangeboden wordt)

Zeer benieuwd naar deze box, voor een leuke prijs kunnen scoren en de filmpjes zijn veel belovend >(BlackJack omlabeling die bij de zuiderburen aangeboden wordt)

En? Was het wat? Heb de black Jack in 2022 gehad, was echt heel hard! Zie nu pas dat dit dezelfde is dus dit jaar maar scoren dan!

Back
Bovenaan