Road to Sun

RF JEROEN

VWC lid
roadtosungroot.jpg

Artikelnummer: RFC 1490
Artikelnaam: Road to Sun
Bruto Gewicht: 1500 gram
Netto Kruitgewicht: 204
Aantal Schoten: 30
Effectomschrijving: Red tail to red star, green tail to green star, lemon tail to lemon star, green tail to green star, all w/white strobe, red to crackling
Richtprijs: €23,50

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Met vriendelijke groet,

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by the team of RoyalFireWorks

Laatst bewerkt:
Bij de goedkopere fan shaped cakes was wel duidelijk te zien dat de boeketten niet echt tegelijk open klapten, wat bij de duurdere waaiers wel het geval was. Maar dat kan je ook niet verwachten voor dit geld denk ik. Ik heb er zelf ook geen problemen mee en vind het een topper voor dit geld :)

Naar mijn mening een cake die het assortiment van royal ten goede komt. Vorig jaar stonden we al versteld van de nieuwe w-shape/ v-shape cakes als Hot Chains,Exploding Box, Sky of Blessing, Magic Tree en Silver Wilow.
Deze cakes waren nog aan de redelijk dure kant, dus de uitbreiding met twee 'low budget v-shape/w-shape cakes (Road to Sun en Happy Family) in de fu collection is een goede stap!
Bij mij staat één van de twee cakes (zoniet beiden) zeker in de straat dit jaar!

Bij mij een minnetje. Voor het geld zeker goed, maar ik vond de effecten gewoon te dun/mager. Als low budget fanshaped wel goed te doen.

vond um voor de prijs wel aardig!
maar nee het is niet echt dat je zecht wauw!

Back
Bovenaan