Rijssen 30-4-2011

oerendhard

VWC lid
30 april vuurwerk te Rijssen

wie: Wagenvoort Vuurwerk.
wat: ??
waar: weiland aan Enterstraat te Rijssen, gemeente Rijssen-Holten
wannneer: 30 april 2011
tijdstip: tussen 21.30 uur en 23.00 uur

30 april vuurwerk te Rijssen

wie: Wagenvoort Vuurwerk.
wat: ??
waar: weiland aan Enterstraat te Rijssen, gemeente Rijssen-Holten
wannneer: 30 april 2011
tijdstip: tussen 21.30 uur en 23.00 uur

Dat weet je al snel :shocked: Zelfs wij als Sponsor weten nog helemaal niks van het programma af :p Sterker nog, de vergadering is pas volgende week :p

Ben hier uiteraard aanwezig. Ik hoop dat ze met wat beter vuurwerk komen dan vorig jaar. Wat shells zou mooi zijn.

Ben hier uiteraard aanwezig. Ik hoop dat ze met wat beter vuurwerk komen dan vorig jaar. Wat shells zou mooi zijn.

Vorig jaar moesten ze improviseren door de toen nog geldende code droog.

Edit
Heb net contact gehad met de voorzitter van Oranje vereniging. Het vuurwerk zal inderdaad weer plaats vinden op de zelfde locatie als vorig jaar en de opzet zal ook niet veel verschillen met dat vorig jaar.

Laatst bewerkt:
Vuurwerk Koninginnedag Rijssen

Met een groots vuurwerk op het terrein tegenover de evenementenweide sluit de Oranjevereniging Rijssen een Koninginnedag vol festiviteiten af.
Ook deze keer worden er nieuwe, verrassende elementen in de vuurwerkshow gebracht.(bron de weekkrant.nl)

ben weer zeer benieuwd,vorigjaar viel het me iets tegen.
ook dit keer hebben we weer last van de droogte denk ik (nu nog code oranje) :bonk:
maar we zien wel, ben aanwezig :)

tijdstip van de show is tegen 21:45 uur

Vuurwerk Koninginnedag Rijssen

Met een groots vuurwerk op het terrein tegenover de evenementenweide sluit de Oranjevereniging Rijssen een Koninginnedag vol festiviteiten af.
Ook deze keer worden er nieuwe, verrassende elementen in de vuurwerkshow gebracht.(bron de weekkrant.nl)

ben weer zeer benieuwd,vorigjaar viel het me iets tegen.
ook dit keer hebben we weer last van de droogte denk ik (nu nog code oranje) :bonk:
maar we zien wel, ben aanwezig :)

tijdstip van de show is tegen 21:45 uur

Het is/word grotendeels exact het zelfde als vorig jaar. De vereniging heeft niet voldoende middelen dit te verbeteren. met het budget wat ze hebben is dit het maximale aan vuurwerk. Zoals gezegd net als vorig jaar.

Back
Bovenaan