Rij brievenbussen opgeblazen in Laakkwartier

Torrr

VWC lid
vandaag 10:22

DEN HAAG - In het Haagse Laakkwartier is in een portiek een hele rij brievenbussen opgeblazen. In het portiek aan de Noordpolderkade is daardoor donderdagavond veel schade ontstaan.

Volgens politie is er vermoedelijk vuurwerk afgeschoten. Tijdens het onderzoek naar de explosie kwamen veel jongeren uit de wijk kijken. Er ontstond ruzie waarbij twee jongens met elkaar op de vuist gingen.

Een 16-jongen werd aangehouden.

Bron : http://www.westonline.nl/nieuwsitem/47178

Laakkwartier hehehe. Verbaast me niet dat ze daar lijpe dingen doen. Steken ze geen auto's in de fik, vinden ze daar wel weer wat anders.

Wel weer een kwalijke zaak dat het vuurwerk negatief in de publiciteit komt.
Elk incident is een stapje dichter bij een gedeeltelijk of totaal verbod op vuurwerk......

Wel weer een kwalijke zaak dat het vuurwerk negatief in de publiciteit komt.
Elk incident is een stapje dichter bij een gedeeltelijk of totaal verbod op vuurwerk......
nee, zo dom is de regering niet. Zij weten heus wel dat hier 17 miljoen mensen wonen. En het zou wat zijn: Nederland eerste land ter wereld met compleet vuurwerkverbod. Nee, daar zou de regering niks mee opschieten

nee, zo dom is de regering niet. Zij weten heus wel dat hier 17 miljoen mensen wonen. En het zou wat zijn: Nederland eerste land ter wereld met compleet vuurwerkverbod.

Nederland is het enigste land waar zo open en vrij vuurwerk afgestoken mag worden....

Ik vind het een mooie discussie en ook een hele goede link, maar we dwalen even te ver af, dus graag weer on topic hier :)

alle vuurwerk vernielingen op houden gebeurt ook niet
zal altijd blijven bestaan. mij intreseert het niet veel . van de auto ongelukken moet we ook extra verzekeringen betalen.verbieden het tog niet enigste wat ze zouden kunnen doen is het illigale vuurwerk stop zetten want met het legaal vuurwerk wordt niks opgeblazen :D

Back
Bovenaan