• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Ricasa] Trueno Ricasa no° 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bombone

Banned
[Ricasa] Trueno Ricasa no° 3

Artikelnaam: Trueno Ricasa no°3
Aantal per verpakking: 25(alpeco)
Aantal in karton: 40/25
Fabrikant/Importeur: Ricasa
Kruitgewicht: 1,85 gram goede kwaliteits flash
Prijs: 12 euro per doos (alpeco)
Verkrijgbaarheid: niet meer verkrijgbaar bij alpeco in spanje 'nog' wel.
Opmerkingen: Dit is een zeer goede knaller erg geliefd.

n4k21z.jpg

Bron: Pyroworld

Laatst bewerkt door een moderator:
Geweldige vlinders dit! Ik had een hele tijd geleden 1 doos gekocht en toen kwam ik er later achter dat ze eruit gingen en nooit meer terug zouden komen. Na er wat afgestoken te hebben had ik gelijk spijt dat ik niet een heel karton gekocht had, al was de prijs hoog. En dan te bedenken dat dit de nummer 3 is, de nummer 4 moet nog veel beter zijn...

BERICHT: voor in de plaats de ''Trueno Ricasa no°3'', helaas is ook de ''Trueno Ricasa no3°'' illegaal geworden.

REACTIE van:
Eh.. niet juist.. Alpeco verkoopt ze gewoon simpel weg niet meer. Eerst omdat ze bij Ricasa niet meer op voorraad waren. Later omdat de grote baas Mr Zhang het gewoon niet meer wilde inkopen, maar uitsluitend zn eigen knallers.

Het heeft niks met illegaal te maken, immers je mocht ze ook alleen met KVK kopen.

Dit werk er gezecht over de trueno 3 in het topic van de No.4.

dat word binnekort is een tripje naar baarle voordat andere freaks me voorzijn en alles opkopen:D

Waar zijn ze ook al weer mee te verglijken?Heb ze 3 jaar geleden voor het laatst gehad.En weet nu niet meer waar mee ik ze kan verglijken.

De oorspronkelijke Trueno No.3 bevatte idd 1,85 gram, maar dat zou problemen opleveren voor de logistiek (>10 gram flash in het doosje maakt 'm 1.1G klasse). Daarom heeft Ricasa de kruitinhoud herzien.

Cameo

had er de net eentje getest goeien knal volgens mij harder als supero,
zal ze samen eens vergelijke met een filmpje.
stond wel verbaast voor 1.3 gram flash:O

enjoy adovuur,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan