ReVeRerS's Movie Topic 2015

Reverser

VWC lid
Hier komen mijn films voor dit jaar te staan. Ik heb bijna 200 filmpjes geschoten. Sommige komen in compilatie en andere alleen.

Ik trap af met een Danger Cam geplaatst bij een Jorge Kasopeja

Laatst bewerkt:
Professionele vuurwerkcakes mogen besproken worden tot en met een kaliber van 2 inch. Alles met een groter kaliber dan 2 inch mag niet besproken worden.

Films van professioneel vuurwerk staan wij toe voor vuurwerkcakes met een kaliber van maximaal 2 inch. Wij verwijderen de films van professioneel vuurwerk zoals vuurwerkcakes met een kaliber groter dan 2 inch of shells waarbij aannemelijk is dat het vuurwerk is aangestoken door particulieren.
Moderators van Vuurwerkcrew.nl beoordelen dit. Wij zullen een film ook verwijderen wanneer het fragment een onderdeel is van een compilatie en waarbij het aannemelijk lijkt dat het is afgestoken door particulieren.

Zie hierboven

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een filmpjes zeg.... WOW!! Zit bij ieder filmpje weer te genieten. Die 2 triplex blokken zijn wel heel dik!! Ga vooral zo door!!
Greetz

Ooh ja, welke single shot vond jij het beste?? Ik hoor wel wat verschil maar blijft toch lastig.

Wat een filmpjes zeg.... WOW!! Zit bij ieder filmpje weer te genieten. Die 2 triplex blokken zijn wel heel dik!! Ga vooral zo door!!
Greetz

Ooh ja, welke single shot vond jij het beste?? Ik hoor wel wat verschil maar blijft toch lastig.

Ik vond de rode rubro, thunderking 2.0 , asian thunderking en de Nico Flashbang het hardst gaan. Zit weinig verschil tussen de 4. De thunderking 2.0 heeft een mooie tail en ti wolk. De nico flashbang een mooie groene comet en een droge knal zonder ti zoals een salute ook eigenlijk hoord. De nico flashbang heb ik uit Duitsland gehaald.

Zo vandaag een weekend knaller, namelijk de Salute Cake 2 van Schuurmans. Het is de 2012 versie. Ik had nog een paar van deze schatjes. Deze knalt nog steeds alle NL cakes eruit. Ik weet niet of de huidige versie (volgens mij de Grizzly) ook nog zo hard knalt.

Zo deze week knallen we uit met een paar balletjes van 3,4,5 en 7 inch. Dit is mijn laatste film geschoten met mijn oude camera (Canon R46). De volgende serie is met mijn "nieuwe" camera Canon HF-S100.

Even de week doorzagen.

Ik heb nog wat film materiaal gevonden op een bandje van mijn oude Sony camera. Het is Oud en Nieuw van 2012-2013 toen het zo regende en waaide. Het waren toen dikke vette cakes namelijk.

Txb654,Txb869 is 1,2" 600 shots!! 1x shellcake 2" 25 shots 1x shellcake 2"36 shots txb 577 is 100 shots 2" R 1325 is 25 shots 3" verschillende 3"shells van Arka en salutes van Triplex

Dit heb ik nooit gepubliceerd. Kwaliteit is wat minder dan jullie van me gewend zijn. Vooral omdat het regende en druppels op de lens kwamen

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan