RedWire - Blue Sharks

Leuke box inderdaad, met een grappig effect ook. Had hem dacht ik al eens op een compilatie voorbij zien komen, en ook daar kwam die goed uit de verf. Alleen dit effect is niet echt iets voor om 0:00 uur vind ik..

Dat swimming effect vind ik zo tof. De kleuren zijn ook echt goed. Wat een bak hey! De angry red hornet is van mijn lijst afgegaan want die vond ik iets te lang duren waardoor hij saai werd. Maar deze... ik ben onder indruk... bedankt

Maar deze is meer het fish effect, en de Angry Red Hornet is toch echt wel iets anders kwa effect.

blijft voor mij een twijfel deze.....heb hem ook in het echt op de demo van lesli gezien en toen kwam die echt tof over.
Zo op film lijkt die niet zo heel bijzonder. Volgend jaar wellicht :D

Na het zien van een productfilmpje van de Blue Sharks was ik meteen verkocht. Vooral het fish effect sprak mij erg aan en er kwamen meteen herinneringen van vroeger op toen ik als klein mannetje voor het raam bij mijn tante op 3 hoog op oudejaarsavond stond te kijken wat er allemaal in de vooravond de lucht in ging. Wat ik mij nog goed kan herinneren uit die tijd is dat ik toen het fish effect, destijds wist ik uiteraard de naam niet, geregeld voorbij zag komen. Uiteindelijk heb ik afgelopen jaarwisseling de Blue Sharks zelf in de straat mogen bewonderen en uiteraard ook gefilmd. Weliswaar met een mobiele telefoon dus het is geen 4K kwaliteit zullen we maar zeggen. :bonk:

De omstanders en ik hebben echt genoten van deze box toen deze omstreeks 22:00 uur de lucht vulde met de neonvisjes. Op de film komen de kleuren helaas minder over, maar de groene en rode visjes zijn echt enorm helder en de blauwe peony boeketten vormen een mooie kleurencombinatie met het rood en groen. De burst is wat minder, vond het zelf niet storend, en daardoor ook de spreiding van de blauwe peonies. De rode en groene visjes maakte dit goed, want die vlogen echt alle kanten op in de lucht. Zeker als vanaf cake B het tempo goed omhoog gaat blijft de lucht goed gevuld. Kortom, echt enorm genoten van de intens heldere visjes. Dit is mijn inziens geen box om, om 00:00 uur af te steken, maar meer een schitterende box om rustig van te genieten in de vooravond.

Deze besteld voor €74,95 om in een projectje te schieten. Moment het plan om vanaf pot twee de Sky Blue Crossette van Pyroshow in V-shape ernaast te schieten. Lijkt mij wel tof en subtiel. Fish effect in het midden en helder blauwe crossettes aan de buitenkant.

Blijft een fraai product, mooie combinatie met verschillende kleuren fish met blauwe boeketten. Finale cake heeft een lekker tempo hoor!

Dit is toch wel een heel gaaf product, erg goed uitgewerkte vissen ook. Zie ik niet vaak terug, staat dit jaar in de straat. Denk lekker aan het begin, als de kleine nog wakker is.

Wat een heerlijke compound was dit zeg, fish effect echt prachtig uitgevoerd! Dat zie ik niet vaak terug, super origineel. Natuurlijk geen dikke rammer, maar zo voor in de vooravond met kleine kinderen is dat top. Was de finale voor de kleine die naar bed ging. Daarvoor echt een goed apparaat, helaas is de blue sharks uitloop. Volgens mij heel de redwire lijn van lesli is eruit. Destijds bij TP-vuurwerk nog voor een leuke prijs kunnen halen.

RIP redwire. Zo zonde 😢 lig er nog snachts wakker van! Die coco extreme en de autograph. Wat een topper waren dat.

Back
Bovenaan