[Pyrostar] Traca 10 meter

Status
Niet open voor verdere reacties.

*kevin*

VWC lid
Artikelnaam: Traca 10mtr
Artikelnummer: 3022
Importeur: Pyrostar
Aantal per verpakking: 1 Stuk
Kartoninhoud: Volgt
Effectomschrijving: Deze traca is gemaakt volgens Spaans recept en bevat 19 knallen en een eindknal met een echte spaanse afwerking. Lengte 10 meter.
Prijs: € 14,75

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken PyroStar voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien leuk als extra finale bij een doorlont projectje of iets dergelijks :)

Ik vind hem zelf wel interessant en de knallen komen goed over.

Maar niet voor meer dan een paar stuks.

Wat een lekker geweld geven deze dingen zeg, lekker voor rond een uurtje of 10 's ochtends om iedereen ff wakker te maken:D

Helemaal mee eens. Een goede Spaanse Traca in Belgie met het tempo uit het zuiden alleen zonder de eindknal. Ik vind het een geslaagde actie om hem in Belgie te gaan verkopen, zeker voor de liefhebber een stuk vuurwerk wat niet mag ontbreken in de collectie. Een paar seconden geweld, daar doen we het voor!

Ik had er 2, en vond het super producten. 's avonds beviel hij mij het beste:)
Het enige wat ik miste was een goede eindknal, maargoed je kan niet alles hebben toch?

idd deze ook 2 mee mogen maken en vind het ook een top product!
deze vergeleken met die van original moet ik toe geven dat deze mooier en profesioneler is af gewerkt!
de eindknal ontbrak maar ag daar verzin ik wel wat op:D
zal het zo zeggen deze zit er volgend jaar zeker bij!

Erg mooi deze traca! Hij knalde zeker harder dan ik had verwacht en wat een geweld, erg kicke. Ook is het is totaal wat anders dan en chinese rol, hindoe rol of chainthunder:D

Had dit jaar de traca van orginal en deze was super, alleen net te kort. Kwa lengte is deze dan denk ik beter voor me geschikt.....want wat een geweld :D en daar doe je het voor!!!

Heerlijk ding, oke 14,- euro voor die paar seconden is veel maar ik vind het zeker een leuk product. :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb er afgelopen O&N ook 2 gehad, geweldige dingen! Was er zeer tevreden over :cool:

Heeft iemand trouwens enig idee hoeveel er in een karton zitten?

Gaaf ding hoor. Ik heb vorig jaar de mascleta gehad maar deze komt ook bij m`n collectie.
Het wordt een verlengde knallende aanloop naar een projectje.

Hoe groot is die doos eigenlijk? dan kan ik ff kijken of ik er ook een paar mee kan nemen in een sporttas:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan