[Pyrostar] Special Celebration Cracker 500 shots

Status
Niet open voor verdere reacties.

*kevin*

VWC lid
Artikelnaam: Special Celebration Cracker 500 shots
Artikelnummer: 3009
Importeur: Pyrostar
Aantal per verpakking: 1 stuk
Kartoninhoud: Volgt
Effectomschrijving: Nitraatmat met felle knallen en flitsen, 500 shots.
Prijs: €22,50

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Pyrostar voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij is dit er een filmje van.

http://www.youtube.com/watch?v=0_tJF2hH4Lo

Tempo is stuk lager maar zijn de knallen goed? dat hoor je niet echt door de kwaliteit van de camera

Alleen als je goed kijkt naar het flitsen kan je bijna al afleiden dat het geen verkeerde mat qua tempo en hij duurt ook lekker lang. Knallen zij zeker niet slecht te noemen ook.

En ik vind het nieuwe jasje heel professioneel tonend, heel goed gedaan heren van Pyrostar :thumbup:

Gewoon kopen. Voor die €19,- kan een mat van ongeveer een halve minuut niet tegenvallen hoor.

Er is blijkbaar iets fout gegaan met prijskaartjes bij de pyroshop want ook hier kost deze mat normaal nog in promo 19€

er os een groot verschil in tempo met matten als je ze ophangt of neerlegt, hieronder een filmpje van een special 500 die neerligt

Laatst bewerkt door een moderator:
Aan het filmpje te zien duurt hij maar 1/2 sec. langer dan de chooet versie? Is alsnog een erg snel tempo waar ik dus van houd bij nitraatmatten. Lijk me een waardige concurrent van de chooet nitaatmat aangezien deze ook nog eens 5 euro goedkoper is en kwa tempo bijna hetzelfde is.

Wat een prachtige mat! Zeker weten een alternatief voor de choeet nitraatmat.
Dit tempo staat garant voor geweld. Zo hoor het te zijn:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan