• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Pyrostar] El Gordo (WCT)

Status
Niet open voor verdere reacties.

pyropim

VWC lid
Artikelnaam: El Gordo
Artikelnummer: Onbekend
Importeur: Pyrostar
Aantal per verpakking: 5
Kartoninhoud Onbekend
Effectomschrijving: Felle fluit, crackling en knal

Laatst bewerkt door een moderator:
Klinkt erg leuk! Doet me een beetje denken aan de Ugly Joe van OF alleen heeft die geen crackling.
Moet wel zeggen dat jullie met enorm veel nieuwe producten komen zeg! Phoe!

Mooi product hoor, Pyrostar is echt goed bezig.

Ik vind/vond dit altijd de leukste nitraten, de versie met crackeling.
De naam lijkt wel een beetje op CWT he :p?

Deze is zeker een leuke knaller om het begrip cwt erbij te halen dan is dit een goed vervanger ervoor.
Als het lukt om een film erbij te halen dan zal die binnenkort komen.

Laatst bewerkt:
Het lijken me geweldige dingen, Waar kunnen we de knal ongeveer me vergelijken?
Ben ook erg benieuwd naar de prijs!

jesus ze gaan echt naar de top die mensen van pyrostar heerlijk zo'n mooie knaller met fluit en crackling goede verpakking 25 STK
mooi uiterlijk/label
grappige naam

hoop ze snel op te nemen in mijn collectie voor 2011

prachtig alweer een nitraat met efect ervoor zoals vroegah!
goed bezig pyrostar!!

zou nu difinitief de nitraat met efect terug gekeerd zijn??
ugly joe,colouredflower,colourthunder,en nu deze?

Erg leuk product als ik het zo zie, ben benieuwd hoe deze knaller het in de praktijk gaat doen!
Doet wat denken aan de ouderwetse cwt.

Ziet er leuk en interresant uit. Denk dat ik wel een voordeelpakje meeneem.
Maar ik ben bang dat deze knaller ook boven de euro per knal uit zal gaan komen.

Trouwens. Er is in belgie echt een opmars aan dit soort knallers!

Moet zeggen dat ik het uiterlijk ook erg mooi vind. Nu nog een filpmje afwachten!

Laatst bewerkt:
Grappig idee van Pyrostar zeg! Ik denk dat er zeker een markt voor is om oude tijden van de cwt te doen herleven!
Verder vind ik persoonlijk dat Pyrostar erg hard aan de weg aan het timmeren is! Keep up the good work! :D

Laatst bewerkt:
ik denk dat doordat pyrostar dit jaar 3 nieuwe knal-producten uitgeeft
en als ze zo door blijven gaan
zeker een van de grootste kunnen worden(als ze dat niet al zijn:P)
en ook dezer knaller ziet er goed uit
lijkt een beetje op bombero kwa pakje en wikel
alleen is deze zwart en bombero grijs/karton achtig

actaaajon

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan