[Pyrostar] Color Celebration

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xtremerides

Banned
Nitraatmat met rode en groene lichtkogels 500 shots
Deze mat verwachten wij rond begin november binnen en gaat ongeveer 29,50 kosten.

Matje ff getest en het is een hele goede mat! Niet zo snel als een Chinathunder maar de knallen liegen er niet om. Ze zijn goed te vergelijken en die kleuren gaan echt alle kanten op! Vette mat voor tussen door!

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie kleuren, de volgende keer misschien niet in een tunnel afsteken?
Klinkt het zo hard door.

Edit: heb me antwoord zelf al gevonden:)

Dacht eerst dat special cel. de color was, maar niet dus.

Laatst bewerkt:
Zozo, dat ziet er goed uit. Lijkt wel een opgevoerde The Bytch mat :p.

Alleen vraag ik me toch af of die "kleurtjes" niet net iets te ver weg schieten... Moet wel aardig afstand nemen lijkt me!

Het ziet er schitterend uit al die kleuren. Dit is zeker een goede aanwinst op de markt!

dat ding is echt bruut! die kleuren maken het een heel aparte mat.
Een opgerolde CT500 als eindbom kan nooit kwaad natuurlijk:P

áls de mat in een bekend gebied waar andere matten op andere filmpjes met dezelfde camera worden afgestoken, heb je een beter beeld. .

jij snapt toch ook dat die kerel niet midden in het jaar zo'n mat in zn straat gaat leggen? :frusty: dat is gewoon vragen om problemen.

En je kan die opmerking over het zeuren overdreven vinden, maar hier is iemand die de moeite doet om deze mat te filmen en toch blijven er altijd mensen die er wel iets op aan te merken hebben. Als iedereen zó goed weet hoe het moet, dan gaan ze toch lekker zelf die mat halen en filmen?

wees gewoon eens tevreden met het beeldmateriaal dat je hebt.:bye:

Tuurlijk snap ik dat, maar dan heb je er meer aan dan nu. Let op wat ik typ: '..meer aan dan nu..'. Dus ik laat blijken datje er zoiezo wat aan hebt.

En als jou laatste stuk van je bericht op mij gericht is dan zou ik mijn posts even na gaan lezen! Zal voor de duidelijkheid even een stukje van 1 post citeren.

'Voor de rest voegt het alsnog zeker waarde toe, want je hebt een goed beeld van het tempo en de kleuren in dit geval hoe dat tewerk gaat.'

Voor de duilijkheid: heb geen commetaar op de filmpjes van Xtremerides! Film zelf ook en zou het ook raar vinden als mensen commetaar zouden hebben, terwijl mensen zoals wij het met plezier posten voor mensen die het waarderen. Je hoeft het immers niet te kijken toch?

Klein vraagje nog: Hoeveel meter afstand raad je me aan voor deze maat ivb met de wegvliegende kogels?

:bye:

Voor de duilijkheid: heb geen commetaar op de filmpjes van Xtremerides! Film zelf ook en zou het ook raar vinden als mensen commetaar zouden hebben, terwijl mensen zoals wij het met plezier posten voor mensen die het waarderen. Je hoeft het immers niet te kijken toch?

:frusty:

Enfin, Ik zal maar niet reageren verder in jouw filmpjes topic :p Op alles is nu natuurlijk wat aan te merken, er is altijd wel wat te verzinnen. De beste plaats voor knallers is gewoon in tunnels dat geeft een meesterlijk geluid. We steken het voor in de eerste plaats voor ons zelf af en dat er toevallig mensen zijn die het ook leuk vinden om naar te kijken prima. En als ze het niets vinden... Je staat natuurlijk vrij om eventjes naar Baarle te rijden en hem ook eventjes te kopen en dan eventjes op te hangen dat willen ook nog veel mensen zien hier namelijk ;)

Die ballen zoals je ziet springen die gaan alle kanten op en worden nog tegen gehouden door de muren en het plafon. Ik zou hem dus niet eens in de straat durven te leggen! Dit is geen vuurwerk voor een simpele straat met aan beide kanten auto's. Dit moet op een pleintje of grote weg worden afgestoken. Je zult wel een grote mongool zijn om dit midden in Oktober aan te steken op de middelste gracht in Amsterdam. Dan krijg je geheid problemen en dan is het minst erge nog die politie want die buurman met die grote hond die bovendien eigenaar was van de vette Corvette kan je na die stunt wel slopen. Als je dus bijvoorbeeld in Amsterdam woont kan je hem midden op een brug leggen of ergens in een brandpoort. Houdt ook voldoende afstand want zoals je ziet is dit met een statief gefilmd want wij stonden toch nog een stukje verder hoor! Maar voor 17,50 euro kan je dit bruut geweld niet laten liggen :)

Laatst bewerkt door een moderator:
17,50 is zeker netjes!

Snap trouwens je opmerking niet tegenover wat je gequote heb, dat is juist het stuk dat ik duidelijk maak dat ik geen negatieve kritiek op je heb.

17,50 is zeker netjes!

Snap trouwens je opmerking niet tegenover wat je gequote heb, dat is juist het stuk dat ik duidelijk maak dat ik geen negatieve kritiek op je heb.

Je spreekt jezelf tegen: Je hebt eerst een hap commetaar. Dat je het jammer vind in een tunnel enz dat je dan geen goed inzicht zou krijgen. En vervolgens zeg je dat je het ook niet leuk zo vinden als mensen commetaar zouden geven. :frusty: :bonk:

Savie?

Maargoed zullen we maar weer ontopic gaan? ;) Je punt is duidelijk er zullen wel meerdere jouw mening delen net als meerdere de mijne maar daar kunnen we wel in discussie over blijven gaan. Daarbij is er al een filmpje die niet in de tunnel is. Anders nodig ik iedereen uit die het "beter weet" het zelf te doen. Voor mij was dit gewoon de vetste mogelijkheid die ik had die dag(Zelf gecreerd tenminste! :D )

Tsjaa het is maar net wat je commetaar noemt en wat niet. Of hoe je het opvat of niet. Het was iedergeval niet de bedoeling om het als commetaar te geven.:) Vond het juist goed datje met deze filmpjes kwam want niemand is er mee gekomen, want zat te twijfelen voor dit product! en vond het uiteindelijk jammer dat het in een tunnel werd afgestoken omdat IK er dan geen beel bij kon geven.

We kunnen inderdaad beter ontopic gaan want dit gaat nergens over:p

Tsjaa het is maar net wat je commetaar noemt en wat niet. Of hoe je het opvat of niet. Het was iedergeval niet de bedoeling om het als commetaar te geven.:) Vond het juist goed datje met deze filmpjes kwam want niemand is er mee gekomen, want zat te twijfelen voor dit product! en vond het uiteindelijk jammer dat het in een tunnel werd afgestoken omdat IK er dan geen beel bij kon geven.

We kunnen inderdaad beter ontopic gaan want dit gaat nergens over:p

:D dan denk je de tunnel er toch bij weg en doe je een paar watten in je oren dan zal je vast het effect hebben in een normale straat! nee alle gekheid mooi dat er een filmpie van is

Terug OT: Vliegen die gekleure dingen (grondbloemen/jumping jacks?) niet vrij ver weg? Als je kijkt op het filmpje dan gaan ze werkelijk alle kanten op..

Verder ziet het er top uit, leuk voor 's avonds, deze zal ik zeker niet laten liggen voor €17,50!

Een schitterende mat,met de lichtkogels erbij is het toch weer anders.In de aanbieding voor €17,50 is een leuke prijs.

klinkt wel even een heeeeel stuk zachter dan in dat tunneltje,
vrij aan de prijs, wel grappig die kleuren die eraf komen.

Goed waar ligt dat aan:

Volgend punten:

1. Locatie. In een tunnel klinkt het natuurlijk holler en doffer dan op een open veld zoals hier op de video

2. Camera: De ene camera neemt het geluid beter op dan de andere. Ik ervaar de mat niet zo als hier op de film naar mijn weten gaat het toch een stuk harder

3. Kwaliteit van de mat is ook een rol, je kunt wel eens een slechtere of juist een betere mat treffen. Het blijft allemaal echt handwerk

4. Iedereen ervaart de knal anders. Als je dronken bent of juist moe kan het harder klinken dan als je volgespannen er naast staat. Of begint die juist onverwacht dat je even het "wow" effect hebt. Dan lijkt het allemaal harder. Het is een beetje een zinloze discussie. De knallen komen aardig overeen met een China Thunder alleen gaat het allemaal in een trager tempo. Het is in elk geval niet te vergelijken met een sussesieve happy news(daar is die wel van afgeleid) dit is echt een upgrade :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan