• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Pyrostar] Bombero's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bombone

Banned
Artikelnaam: Bombero's
Aantal per verpakking: 10
Aantal in karton: Onbekend
Fabrikant/Importeur: Pyrotar
Kruitgewicht: 2 gram?
Prijs: € 9,95
Effectomschrijving: Knal

Foto's Omgelabelde Bombero met een Mammoth.

Bijlagen

• 34g9ezp.jpg
    34g9ezp.jpg
    58,3 KB · Weergaven: 0
  • 2kn579.jpg
    2kn579.jpg
    15,4 KB · Weergaven: 0
  • 33csw0m.jpg
    33csw0m.jpg
    55,6 KB · Weergaven: 0
  • 2vs2rur.jpg
    2vs2rur.jpg
    51,3 KB · Weergaven: 0
  • 2cp6ki1.jpg
    2cp6ki1.jpg
    53,2 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind pyrostar zo vervelend vanwege de hoge prijzen... 10 knallers voor 9,95.
Ik vind het heel goed vuurwerk maar laat ze het nou is per 20 doen..

Bombero, The mamouth, Python....en allen gemaakt volgens spaans procede`. En toevallig ook bij dezelfde fabriek....

Er zit 2 gram pts in maar jongens jullie kijken naar de aantallen maar hebben jullie ze zelf al gehoord.

Er zit 2 gram pts in maar jongens jullie kijken naar de aantallen maar hebben jullie ze zelf al gehoord.

Ja. Dit is namelijk exact dezelfde knaller als de Python. En dan bedoel ik ook exact. Enkel een andere naam.

Nee, maar het moet wel reeël blijven 10 voor bijna 10 euro of 20 voor `10 euro maar dan wat minder knallen nou dan neem ik 20 voor 10 euro, maarja dat is mijn keus. ;)

we weten natuurlijk niet of ze bij pyrostar net zo gul zijn als bij Original he? misschien houden ze het wel gewoon op deze prijs.
leuke dingen, maar ook ik zou kiezen voor een pakje chooet bangers in plaats van deze jongens.

Bombero = Python? Of is het gewoon een Supero met een weggepropte staart? Beetje overbodig product is dit. Vooral lettend op de prijs..

Bombero = Python? Of is het gewoon een Supero met een weggepropte staart? Beetje overbodig product is dit. Vooral lettend op de prijs..

Hij schijnt de hardste knaller in België te zijn..
Dus is geen omlabeling o.i.d. denk ik.

Is waarschijnlijk gewoon een supero's zonder staart. Hardste knaller uit belgie? Pure verkooppraat...

het beste is dan om alle knallers te kopen en ze zelf af te steken.. kan jij zeggen wat JIJ het hardste vind... Want wie zegt nou niet wie zijn nitraat het hardste gaat...

Idd, en aan het maximum decibel hebben we niks aan, het gaat om de hoorbare hardheid. Of de knal dof of hard is , de afstand, de omgeving, hoe oud je bent, hoor je goed, wat ben je gewend? Dat kan allemaal een rol spelen. Kijk maar naar vroeger, toen je je eerste nitraat hoorde. Je ervaarde misschien een Thumping thunder hetzelfde als een Fenix nitraat nu.

Ik denk dat de bombero, python, supero, mammoth en nuke banger ongeveer even hard gaan, en zal misschien weinig tot geen verschil hebben.

Python = Bombero
Daar waren we al achter...
De Python is een omlabeling van de Bombero, dan kun je zeggen: "de Python was er eerder!" maar onder aan het doosje van de Python staat: Special import from Pyrostar for SALON ROGER.
Zo gaat dat bij alle producten van Salon Roger, ze zijn van andere producenten.

EDIT: Gaan we het hier nou over de bombero of over de nieuwe "hardste knallers" hebben?
ONTOPIC dus

Hij schijnt de hardste knaller in België te zijn..
Dus is geen omlabeling o.i.d. denk ik.

Die zin heb ik nog nooit ergens gelezen :frusty:

@ Johnno: 5 doosjes voor € 42,50

@ Master BSC: bedankt ik kreeg net even een heerlijk nostalgisch gevoel!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan