Pyro 2

pyroshop

VWC lid
De 2de cake van onze pyroshop collectie is nu binnen.
Deze 16 shots is een knal cake met rode en groene staarten gevolgd door een harde titanium knal, we hebben hem al getest en hij is echt super. Deze cake is geproduceerd volgens een Spaanse productie methode en behoord tot de hardere knal cakes in Belgie. De introductie prijs van deze cake is 8€

Ziet er zeer goed uit Pim! Ben benieuwd of deze echt hard knalt, ervaring zal de doorslag geven. Voor die prijs net wat goedkoper dan de Messier van de buren, maar als hij echt harder knalt dan hebben we een topper!

Hoeveel zitten er in een karton? En schiet deze 1 voor 1 en aan het eind een finale van 3 knallen?

Mooi potje zo te lezen.. Hmm Ik wacht met smart op filmpje.. En als ik zo lees doet het potje me denken aan een nitrate cake maar dan met een spaanse procedé.. Netjes hoor. Wat is het kruitgewicht als ik vragen mag?

Een 16shots knalcake voor 8,- euro, gemaakt volgens Spaanse productie methode (wat dat ook zou mogen zijn) en vergelijkbaar met de bestaande hardere knalcakes, kan niet veel mis mee zijn.

Kwa uitvoering kan ik niks zeggen want ik heb er nog geen een.Maar wat vind ik het label super mooi (je zult nu denken maar he? er zit geen label om) Neej dat is het ook ik vind dit een mooier/professioneler uiterlijk hebben dan bv de nitrate cake.

Kwa uitvoering kan ik niks zeggen want ik heb er nog geen een.Maar wat vind ik het label super mooi (je zult nu denken maar he? er zit geen label om) Neej dat is het ook ik vind dit een mooier/professioneler uiterlijk hebben dan bv de nitrate cake.

He? Er zit toch geen label om :bonk:

Maar inderdaad , dit ziet er professioneel uit.
Ook wat om het lont zit , nu nog hopen dat het een beetje knalt :D

dat is wel een gewaagde utspraak "hij is altjd op voorraad"
wat zet je er tegenover als hij niet op voorraad is haha?
maar wij willen filmjes zien

Back
Bovenaan