Pyro 1

Wat bedoel je met "professionele uitvoering"? Ik mag hopen dat je nu niet insinueert dat een winkel als Pyroshop zich zou wagen aan 1.3G professioneel vuurwerk om dat aan de consument te verkopen...
Welke andere uitvoering ken jij nog?

Ik ken nog wel een andere uitvoering.
Is wel een doe het zelf pakket.

Hoe dan? Nou zo..!
Je koopt bij de Pyroshop een karton van de Pyro 1 cakes, of 10 stuks what ever.:p

Je lont deze 10 cake door met quickmatch.
Je doet nog iets stouts met 4 cakes, waar ik niet over ga uitwijden.
Stuk visco lont er aan en hoppa.
Je hebt een eigen gemaakte prof knalbakkie!:wink:

---

Maar misschien komt de Pyroshop wel met een 500 grams versie van de Pyro 1.

Van 2011oudennieuw

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Pyro1 pyrostar met de flappen van de doos er nog boven! (dus ze hadden de flappen niet eraf gesneden...)

ja kan hem ook gewoon uit de doos halen... vond het wel een leuke cake trouwens maar niet zo goed als ik had verwacht, aangestoken om 12 uur en ging maar net iets over het andere geweld uit.

Mow in deze cake zit totaal geen tempo zeg.
Met andere woorden, silver salute.
Maar ja, om een beetje een leuk tempo in deze cake te krijgen, moet je wel iets stouts doen.:wink:

ik snap sowieso niet dat knal blokjes zo duur moeten zijn,
in vergelijking met een sierblokje
een simpel peony blokje is duurder qua effect als een knalblokje, maar wordt in de regel goedkoper verkocht...

ja klopt @Sjon Beton
Ik wilde hem miss halen maar is te duur voor me collectie en heb de giga flash al en das al een bak geld.
Dus...
Maar blijft denk ik wel een vet blokje hoor.

Hij heeft de Giga Flash al en dat kost enorm veel geld voor hem, dus kan Baassie deze bak niet meer halen, comprende?

Hij heeft de Giga Flash al en dat kost enorm veel geld voor hem, dus kan Baassie deze bak niet meer halen, comprende?

Nee oke dat snap ik, maar zoiets pleurt ie op meer plekken neer, en daar wordt ik persoonlijk een beetje moe van.
'Nee ik haal geen vuurpijlen, want ik heb de gigaflash al'
:bonk:

Ik vond het een mooi blok afgelopen oud en nieuw, had hem in de voor avond afgestoken, en hij knalde toch wel lekker, wel een iets te dure prijs, maar goed ik had er flink korting op:D, ik zou hem niet weer halen denk ik dit jaar!
ga liever voor wat pyro2's tegelijk voor dat geld!.

Gr koen.

Back
Bovenaan