Ricow
VWC lid
Om daar dan toch even op in te gaan. De Silver en Golden Dragon is een slecht en erg makkelijk voorbeeld. Deze cakes zijn hun geld evenmin waard.
Het verhaal over stijgende prijzen, dalende euro en financiële crisis horen we nu al jaren. Ondertussen staan er importeurs op die producten verkopen voor prijzen waar we tot dan toe enkel nog van hadden kunnen dromen, zonder in te leveren op kwaliteit. Dat argument heeft bij mij dus behoorlijk af gedaan in waarde. Maar goed, daarmee gaan we een ander soort discussie voeren over de prijs. Wat niet mijn intentie is.
Maar Pyropim, in mijn kritiek die ik onder voorbehoud uitte zat eigenlijk een vraag. Is dit een knalcake waarbij de knallen ver uitstijgen boven de concurrerende Belgische Nederlandse producten, of is het vooral de Z/Fanshape uitvoering waarmee dit product zich onderscheidt? Denk dat dit voor vele een doorslaggevend detail is om te bepalen wel of niet dit product te proberen voor die prijs. Althans voor mij wel.
je kan best zeuren idd (joke)
maar goed het is niet alleen de fanshape maar ook die silver tails en die oranje/goude sterre dus het is zowie zo al anders als die andere knalcakes zo als in belgie en nederland ok dat de knal wa minder is ja da is jammer dan? bedoel je hebt er wel weer een ander effect bij die je nie gauw tegen komt in andere knal cakes.