PXB2419 Salute 54 shots

• Topic starter Topic starter LVT
  • Startdatum Startdatum

LVT

VWC lid
Artikelnummer:*PXB2419
Artikelnaam:*Salute
Netto*Kruitgewicht:*492 Gram
Aantal*Schoten:*54
Effectomschrijving:*White strobe mine to salute, White stobe mine to brocade crown
Tijdsduur:*35-40 sec
Stijghoogte:*30 meter
Richtprijs:*38.50*

Video:

Ja wij vonden hem wel vergelijkbaar, zal hier even een video posten van de Titanium Salute opgenomen met dezelfde camera en mic, alleen andere locatie.

Groetjes!

Zeker, nu nog wat Nederlandse winkels die deze gaan importeren met enige freakkorting erop vroeg in het jaar en dit is weer een van no.1 losse cakes/waaier! :D

Dat zal niet gaan gebeuren.
Waarom zijn al die Salute blokjes uit het oosten zo gewild denk je?
IL&T zullen staan te trappelen al deze importeurs de Nederlandse markt willen gaan betreden.

Gr
Marchel

Voor Nederland is het natuurlijk altijd weer beperkter qua mogelijkheden. Wat leven we op vuurwerkgebied toch in een ontzettend stom land! :bonk:

Dit is zeker een zeer acceptabele prijs, misschien dat Loots daar ook wel heen kan :angel:

Nou nou, kom op Pieter! :p

Helaas zal Loots in Baarle niet de opslagcapaciteit van een een of andere gemiddelde Megastore in Duitsland hebben met een soepele opslagwetgeving denk ik wat meeweegt in de prijs natuurlijk.

Wel een goed idee voor HQ Fireworks denk ik. Je weet wel, wat tegenwoordig zo'n beetje de Megastore van Loots in Hoogstraten is. Kunnen ze mooi nog extra onderscheiden van de Nederlandse knalblokjes. :wink:

Helaas zal Loots in Baarle niet de opslagcapaciteit van een een of andere gemiddelde Megastore in Duitsland hebben met een soepele opslagwetgeving denk ik wat meeweegt in de prijs natuurlijk.

Ik denk dat hij dat net niet gaat halen hahaha

Maar ik moet wel toegeven dat hij elk jaar wel weer wat leuks naar voren weet te toveren.

Gave cake, topic eens doorgelezen maar Piromax heeft de NL markt allang betreden hoor.
Cakes zoals de Arrow, Ring en Pyro Zone waren afgelopen jaar al vollop te koop hier in de stad.
Laten we hopen dat er (ooit) zo'n mooi knalblokje doorheen glipt, het begin is er..

Back
Bovenaan