Pulse Driver

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: RVW 415
Artikelnaam: Pulse Driver.
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 25 shots.
Effectomschrijving: 25 shots prijstopper met color changing willows en frisse frisse gekleurde mijnen. Maximaal gevuld!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 26,50

O.a. te koop bij: Rubro.nl

13317750.1305d2f6.560.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=5EqtIXP9_ZI&feature=youtu.be

Laatst bewerkt door een moderator:
HD video

HD video

Hier mijn video van de pulse driver, geweldige cake met apart effect. kijk voor beste geluid en beeld in full hd.

Laatst bewerkt:
Dit vind ik toch wel een gaaf ding hoor. Doet mij denken aan de 2,5 inch Crackling Palm batterie van Weco. Weliswaar een mini-uitvoering, maar toch. Goede zet van Rubro, een dergelijk effect was nog niet op de Nederlandse markt verschenen.

26,50 is prijzig, niet echt een budgetcake in dat opzicht, maar wel een goede cake in de middenklasse. Met een goede korting kan er hier een heel leuk thema mee gemaakt worden in een consumentenshow. Bij deze de tip voor degenen die nog een apart thema zoeken voor hun showtje.

Deze cake is wat eenzijdig maar alsnog geweldig om te zien! En dan de prijs! Voor deze cake had schuurmans zonder pardon 50 euro gevraagd!

Ziet er erg goed uit! Is zoals gezegd best speciaal op de Nederlandse consumenten markt. De prijs vind ik eerlijk gezegt niet hoog, aangezien Wodka blue ook van die prijsklasse is. Deze cake vind ik toch wel mooier ( hoop dat de effect breedte ook goed is, dan ga ik liever voor deze cake ).

waar ik een beetje over struikel is de verkeerde effect omschrijving .
ik heb geen color changing willows gezien .
maar goed of dat echt belangrijk is, is een tweede .
prijs is goed te doen,de lucht is mooi gevuld .

waar ik een beetje over struikel is de verkeerde effect omschrijving .
ik heb geen color changing willows gezien .
maar goed of dat echt belangrijk is, is een tweede .
prijs is goed te doen,de lucht is mooi gevuld .

Daar struikel ik ook een beetje over. Ik ben benieuwd waar de fout zit, in de productie of in de beschrijving.

Edit: Ik zit even het label te bekijken, daaruit blijkt dat de beschrijving niet klopt.

Daar struikel ik ook een beetje over. Ik ben benieuwd waar de fout zit, in de productie of in de beschrijving.

Edit: Ik zit even het label te bekijken, daaruit blijkt dat de beschrijving niet klopt.

ja verrekt je hebt gelijk .
het staat er duidelijk op :bonk:

Dit vind ik een erg lekkere cake uit de gold selection serie, blijft lekker doorgaan, mooie crackling mine en voor deze prijs absoluut geen slechte cake!

Kennen jullie dat? Dan heb je na de demo van Rubro alleen nog maar de Immortal Gold in je hoofd en ben je cakes als dit alweer bijna vergeten en kan je je niet meer herinneren dat die geschoten zijn!

Wat een heerlijke cake zeg! Ik hoop dat ik er hier een paar van mag afschieten tijdens oud en nieuw!

Back
Bovenaan