[PRIJSVRAAG] Huboxlvuurwerk - Win een G.O.L.D van Vuurwerktotaal. - WINNAAR BEKEND

Nadat iedereen smakelijk heeft kunnen lachen om de trip die voor mij in het vooruitzicht lag, ikzelf ook, was het op 30 december zover, de grote reis vanuit Noord-Brabant naar het pitoreske Emmer-Compascuum kon beginnen. Omdat ik niet zo goed wist wat ik kon verwachten had ik voor de zekerheid extra thermosbekers met koffie en zomer- en winterkleding ingepakt, achteraf gezien bleek het klimaat aldaar behoorlijke gelijkenissen te vertonen met het klimaat in Nederland dus de korte broek kon in de koffer blijven.

Na een behoorlijk lange rit met diverse stops voor koffie, sanitaire ontlasting en het opladen van de accubak kwam ik aan bij Hubo XL in Emmer-Compascuum. Gelukkig is daar een ruime parkeerplaats voorhanden dus parkeren was geen enkel probleem. Bij binnenkomst in de ruime bouwmarkt zie je dat er verderop een flink deel van de bouwmarkt is ingericht als showroom. De showroom is heel ruim van opzet, netjes en sfeervol aangekleed en voorzien van een serieuze hoeveelheid dummy's. Dat laatste is niet verrassend gezien het enorme assortiment dat Hubo XL vuurwerk voert.

Ik had met Rodney afgesproken die namens Hubo XL vuurwerk hier op het forum actief is en heel erg uitkeek naar het moment dat ik daar zou verschijnen om de G.O.L.D. in ontvangst te nemen, ook van zijn kant leek er toch wel wat sprake van "leedvermaak". Het was natuurlijk wel een mooie gelegenheid om kennis te maken en dat hebben we dan ook gedaan, onder het genot van een bakje koffie hebben we even lekker over met name vuurwerk staan ouwehoeren. Aangezien ik nog een lange terugreis voor de boeg had kon ik ook niet al te lang blijven plakken en was het tijd om de G.O.L.D. bij de ruime afhaalbalie op te gaan pikken, die was al netjes van z'n kooi ontdaan en ook de andere bestelde artikelen stonden al klaar. Karretjes zijn daar gelukkig ruim voorhanden dus het vervoer van het vuurwerk naar de auto was een peuleschil.

Na een schijnbaar eindeloze terugweg met wederom diverse stops en wat oponthoud in het verkeer kwam ik begin van de avond moe maar voldaan weer thuis 😅.

De gewonnen G.O.L.D. heeft uiteraard z'n kunsten mogen vertonen met o&n en het was de moeite waard om de reis te maken voor die mooie box. Ik had nog iemand gevraagd om hem even te filmen maar daar lijkt helaas wat misgegaan te zijn.

Bij deze wil ik Hubo XL vuurwerk en VWC nogmaals bedanken voor de mooie prijs!

Back
Bovenaan