Portfire

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: PF-00
Artikelnaam: Portfire
Netto Kruitgewicht: 25 gram p/s
Effectomschrijving: 8 minutes flame.
Tijdsduur: 8 minuten
Kartoninhoud: 50/5/1
Richtprijs: € 4,95 per 5(2016)

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de film toch niet geheel bekeken, maar bedankt voor het geheel! :wink:
Ziet er prima uit, vlammen met die hap!

Ik vind het effect van deze zeer eentonig. Daar had je wel wat meer van kunnen maken dacht ik zo. .
Greetzzz

Ik vind het effect van deze zeer eentonig. Daar had je wel wat meer van kunnen maken dacht ik zo. .
Greetzzz

Een portfire is gewoonweg eentonig.
Als je als schieter fakkelt is het niet prettig werken met een discostick in je hand omdat je gefocust je werk moet kunnen doen.
Als je van kleur blijft veranderen zullen je ogen telkens op licht moeten aanpassen wat erg storend is.

gr
Evolution Fireworks

Een portfire is gewoonweg eentonig.
Als je als schieter fakkelt is het niet prettig werken met een discostick in je hand omdat je gefocust je werk moet kunnen doen.
Als je van kleur blijft veranderen zullen je ogen telkens op licht moeten aanpassen wat erg storend is.

gr
Evolution Fireworks

Ik gok ook dat ik een vleugje sarcasme spot in de post van Tjopper ;)

Verder top natuurlijk deze portfires. Blijven ideaal in gebruiken. Hoe langer ze branden hoe beter.

wel leuk dat Marchel zo hapt :wink:
maar als ik dit zo zie is dit kwalitatief een goede torch. Ook voor de gewone consument.

Ziet er goed uit op het filmpje! Wil deze portfire's toch eerst live zien op een demo voordat ik ze aanschaf :wink:

Dit jaar ook eens uittesten.
Zoals gebruikelijk, op een platte ondergrond leggen, buitenshuis, aansteken en 5 meter afstand bewaren?
;)

Ziet er goed uit iig.

Dit jaar ook eens uittesten.
Zoals gebruikelijk, op een platte ondergrond leggen, buitenshuis, aansteken en 5 meter afstand bewaren?
;)

Ziet er goed uit iig.

Ja, en even goed vastzetten natuurlijk ;)
Voor deze prijs wel echt een meepakker. 5 'singleshots' voor €1,50 waar vind je dat tegenwoordig nog? :p

Ontopic: Erg goede torches waar je lekker lang mee door kunt fakkelen.. Niks meer, niks minder :) Vind het beter en veiliger werken dan een aansteeklont. Vooravond gasaanstekertje en 0:00 een paar goede torches :)

Ja, en even goed vastzetten natuurlijk ;)
Voor deze prijs wel echt een meepakker. 5 'singleshots' voor €1,50 waar vind je dat tegenwoordig nog? :p

Ontopic: Erg goede torches waar je lekker lang mee door kunt fakkelen.. Niks meer, niks minder :) Vind het beter en veiliger werken dan een aansteeklont. Vooravond gasaanstekertje en 0:00 een paar goede torches :)

De torches zijn 1.50 ps.
Dus ik denk dat de winkel een foutje heeft gemaakt.

gr
Marchel

Kwam er helaas in de winkel ook achter dat de prijs per stuk was en niet per v.e.
Aantal gebruikt, 9 minuten haalde ik zeker niet, kwam rond de 6-7 minuten uit, deden het goed verder.

Back
Bovenaan