poll verbod op consumentenvuurwerk

Heyyyy wat leuk een poll uit Zeeland. Waar waren ze ook al weer zware nitraat klappers aan het maken in een woning?

Ik stem niet meer op dit soort polls, haalt toch niks uit.

Inderdaad.Dat straks 97 mensen voor zijn en 3% tegen zegt meer over wat voor mensen de betreffende website bezoeken en is dus geen peil aan op te trekken.
Het is het zelfde als een vuurwerkverbod ja/nee? poll houden in een bejaarden tehuis of op de website van vuurwerkcrew.nl
Nee, alleen als het er echt om draait zal ik mijn stem uit brengen.

Die poll is sowieso uit zijn verband gerukt. Wat heeft consumenten vuurwerk te maken met het zelf fabriceren van een paar knallertjes voor eigen gewin? Helemaal niks..

Nee, duh. Daarom, zie mijn sarcastische post. Dit is nu precies het effect, mensen. Er zijn twee gasten opgepakt die explosieven aan het maken waren. Noem dit vuurwerk, en je ziet hier het resultaat. Daarnaast zie je de stuitende domheid van de Nederlandse bevolking, want: De poll is: 'Moet CONSUMENTEN vuurwerk verboden worden'. Omdat de bevolking nu weer genoeg bang gemaakt is, denken ze direct dat OF consumenten vuurwerk gevaarlijk is, of ze lezen het hele woord niet eens waardoor ze vinden: JA! VUURWERK MOET VERBODEN WORDEN! Maar ze realiseren zich niet dat als het vuurwerk verboden wordt, dit ten eerste niks te maken heeft met zelfmaak-onzin, en ten tweede dat dit juist alleen maar meer zelfmaak in de schoot werpt.

De stuitende domheid van de Nederlandse bevolking. Dat is hetzelfde volk dat op 12 September 2012 een stem mag uitbrengen voor de TK2012. Het is toch verschrikkelijk.

ja die knakker in die winkel heeft er verstand van.
laat een 25 schots zien en beweert dat er 500 gram inzit.
wrijvingswarmte,
een hele woonwijk gaat eraan.
:p

Ik heb ook gestemd. Oneens natuurlijk.
Zie dat je niet met verschillende telefoons kan stemmen.
Gaat dus per IP (denk ik).

Dus als je je IP-adres kan veranderen kan je zo vaak stemmen als je wilt. :wink:

Back
Bovenaan