Platinum Star [Ass.]

Zeker weten dat er een aardig prijskaartje op staat, ben ook best wel benieuwd wat er allemaal in zo'n pakket gaat zitten en hoe zwaar dit pakket wel niet mag gaan wegen. Met de 10 kg regeling moet je straks zoiets met 3 a 4 man komen ophalen ?
Ben echt benieuwd naar de foto's om te zien waar het pakket uit bestaat.

Klinkt interessant. Hoop dat het niet zoiets wordt als bijvoorbeeld megabox, duur maar matig afgewerkt. Ik moet nog zien of het de prijs waard is dit pakket, maar we zullen zien, benieuwd naar productfotos/filmpjes.

Een pakket met fontijnen op enkelhoogte :D

Weet je zeker dat het pakket max 10 kilo gaat wegen, regels zijn toch veranderd naar 25kg?

Is een behoorlijke prijs voor een pakket,Vraag me dan toch af waarmee dit pakket is samen gesteld?

Huidige regeling 10 kilo lijkt me het pakket over geprijst.
Nieuwe regeling 25 kilo zou mischien wel wat zijn.

grtz

Zulke paketten kunnen nu ook heel anders zijn. Zonder enige andere informatie is het alleen maar gissen wat voor cakes hier in zitten. Misschien is het wel een pakket net als dat van Broekhoff bestaand uit 3 dozen van elk 10KG waardoor je toch grotere cakes kan toevoegen aan assortimenten.

En heel misschien is dit wel een pakket bedoeld voor een heel straatfeest bijvoorbeeld? Heb vaak zat gezien dat ze met oud en nieuw een feest geven en elk persoon gewoon een x bedrag inlegt voor het vuurwerk. Laat staan dat je met 20 man bent, ieder 10 euro inlegt. Met enige eigen bijdrage zit je zo op de 250 euro. En laat er dan net een pakket zijn wat hiervoor bedoeld is?

Ik gis ook maar wat, zou ook zo niet kunnen zijn, maar ken me zelf niet inzien dat een pakket ven 10KG rond de 260 euro gaat kosten.

Dit pakket zal meer dan 10 Kg wegen. Er zitten 4 x 500 grammers in, een 300 grammer, 3 of 4 max. gevulde pijlen en 3 of 4 singleshots.

Laatst bewerkt:
Dit pakket zal meer dan 10 Kg wegen. Er zitten 4 x 500 grammers in, een 300 grammer, 3 of 4 max. gevulde pijlen en 3 of 4 singleshots.

Hebben ze dit bij GBV gezegd? In dat geval is het wel het overwegen waard zou ik zeggen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat ben k benieuwd naar een foto en/of filmpje van dit pakket maar ik zal niet de enige zijn denk ik :D al bekend wanneer foto of fimpje online komt? groeten mustang

het zal denk ik een pakket zijn voor de standaard mensen die niet weten wat ze willen en dan alles in 1 keer in een pakket kunnen hebben.

Ik heb dit pakket bij GBV gezien (nog niet met het Pro Line label) en moet zeggen dat het er zeer goed uitziet. Het weegt inderdaad > 10 kg maar dit is geen probleem. Er komt een wijziging dat de consument meer kilo’s dan 10 kg mag meenemen. Dit pakket loopt voor op de 10 kg regeling en wordt gedoogd.

www.isandra.nl
Cees

Foto..

00000018.JPG

www.isandra.nl
Cees

Moet dit 250 euro waard zijn? Zijn ze dan werkelijk gek geworden ofzo? Het moet wel heel bijzonder zijn als men 250 euro voor 5 potten, wat single shots en wat pijlen durft te vragen.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan