Planning verkoopdagen

Ruben

VWC lid
Planning verkoopdagen

In 2009 zullen de laatste drie dagen van het jaar weer bekend staan als de officiele verkoopdagen van vuurwerk. Het begint op dinsdag 29 december, officieel mag er vanaf 07.00 in de ochtend vuurwerk verkocht worden. De tweede dag is woensdag 30 december. Daarna is het oudjaarsdag, donderdag 31 december. Voor iedereen de dag waar we naartoe leven.

Hoe deel jij deze dag in? Maak jij hier een planning voor, of laat je het allemaal op je af komen op de dag zelf?

Laatst bewerkt door een moderator:
tweede dag is woensdag 30 december. Daarna is het oudjaarsdag, woensdag 31 december.

?? valt dit jaar 30 en 31 december allebij op woensdag?? :cool::wink:

ik haal mijn vuurwerk altijd in de loop van de eerste verkoopdag op, ik ga er niet extra voor opstaan hoor ofzo ik plan het ook nooit. ik haal het op als ik tijd heb,het vuurwerk is toch besteld en betaald en het loopt heus niet weg

Normaal gesproken rijd ik het hele land door voor al mijn vuurwerk, je kan sommige dingen nou eenmaal niet altijd in de buurt halen of ze hebben elders hele fijne kortingen waar ik gebruik van maak. Plan dus wel alles in, meestal 1 volle dag aan het rijden en de 30ste een ochtend en deel van de middag, daarna "rust" en alles lekker uitstallen. :D

Ik zal dit jaar ook de gehele eerste verkoop dag in de auto zitten.
Beetje hetzelfde verhaal als Mike(Mattenfreak).
Veel collecties zijn hier niet te vinden, dus er zal een eind voor gereden moeten worden en daarbij komt dat er bij sommige winkels mooie aanbiedingen zijn.
Hoop alles de eerste verkoopdag binnen te hebben, zo niet haal ik het de 2de verkoopdag wel op.
Als alles binnen is kan het genieten beginnen en het doorlonten.

goed topic .
ik ga altijd veel winkels af , van elk merk wil ik wel iets .
dus dat moet goed ingeplanned worden .

hier mijn planning .

29 december 9 uur s'ochtends begint het feest .
dan ga ik op de fiets naar mico , dat is het plaatselijke hardix verkoopunt .
als ik daar wat spullen heb gehaalt .
fiets ik meteen door naar profile maurice van hassel in rosmalen , daar verkopen ze broekhoff .
dan ga ik naar huis , ff zitten , want heb dan toch totaal zo 'n 15 km gefietst .
vervolgens ga ik naar vuurwerk gigant elshout , daar verkopen ze cafferata .
ook dat is 'n flink stuk fietsen , daarna dus maar even wachten op m'n moeder die thuiskomt van haar werk .
als ze rond half 4 eindelijk thuis is , gaan we met de auto verder .
eerst zena oisterwijk .
daarna vuurwerk tilburg , waar ze beko , witte tenten , wolff , broekhoff verkopen , vooral de eerste 2 zijn belangrijk .

als mijn planning 'n beetje klopt is het dan tijd voor een laat avond maal .
en dan begint 30 december , dan halen we de meeste bestellingen op , 29 december was alleen kopen .
ik begin met de grootste bestelling , de winkel is bijna op loopafstand maar vanwege de hoeveelheden ga ik met m'n moeder + auto .
juist vuurwerk orthen heb ik het over , iedereen weet wel wat ze verkopen en met welke kortingen dus dat heeft geen uitleg nodig lijkt me .
na alles thuis neergezet te hebben , begint de fiets tocht weer .
als eerste vuurwerk vught , waar ze wolff verkopen en 'n beetje cafferata .
die winkel heeft vaak de vuurwerk festival folder van wolff , dus niet alle wolff producten zijn te krijgen helaas .
dan weer naar huis , omdat ik bij vuurwerk vught meestal toch vrij veel bestel .
daarna naar toyshop van belkum (nog steeds alles op de fiets) , hier maak ik altijd gezellig 'n praatje , en neem ik nog wat kleine dingetjes mee , zoals asian thunders en silver thunder pijltjes , en nog 'n klein potje van max 10 euro .
ze verkopen er gbv trouwens , en zijn behoorlijk goedkoop .
in hetzelfde dorp zit 'n bekende brave & wichers dealer , namelijk vuurwerk vlijmen .
die krijgt ook elk jaar 'n bezoek , voor 'n praatje en wat klein spul .
en als ik dan toch in vlijmen ben , dan maar even langs top 1 toys van de ven , waar ze dynasty verkopen .
wat ze bij vuurwerk vught niet hadden haal ik daar .
dan loopt 30 december alweer aan zijn eind , en komt de dag der dagen wel heel erg dichtbij .

zo het is al met al 'n groot verhaal geworden .
:bye:

Laatst bewerkt:
Tja een echte planning heb ik nog niet, hoppelijk kunnen de nodige winkels weer bezocht worden.

Het liefste haal ik alles de eerste verkoopdag op dat ik de rest van de dagen van het spul kan genieten en alles klaar kan maken, we zijn de eerste dag dan heel de dag op pad om overal heen te gaan waar we de beste producten nemen en daar de sfeer te proeven.

Ik verwacht op dag 1 dat ik zelf moet gaan werken in een vuurwerkwinkel. Hier kies ik zelf voor. Ik hoop dat het dit jaar ook weer mag. Dag twee weet ik nog niet zeker. Waarschijnlijk willen ze ook dat ik weer ga werken. Maar moet ook zelf aan mijn eigen vuurwerk toe komen! Dus daar zit ik nog over na te denken hoe ik het voor elkaar ga krijgen.

Woensdag 31 december 2009 zie je mij niet meer in een vuurwerkwinkel staan. Hier heb ik veel spijt van gehad vorig jaar. Het was heel gezellig, ook veel vuurwerk kunnen wegstoken, maar de sfeer was er niet. Alles moest heel gehaast. Tot 10 uur was ik niet toegekomen aan het stoken. Pas om half 11 was al mijn vuurwerk gearriveerd en kon ik gaan afsteken. Dus dat was heel jammer. Het werken was totaal uitgelopen.

Nu lekker hele dag door stoken, stoken en nog eens: stoken!

Voor mij is het tegenwoordig een crime, omdat ik zelf in een vuurwerkwinkel werk.
Gelukkig heb ik lieve mensen om mij heen die mijn bestellingen (voorverkoop) afhalen

Dit jaar voor het eerst niet bij een vuurwerkwinkel werken, dus ga weer volop genieten van deze dagen.

De 29ste zal ik eerst nog wat aanpassingen doen in mijn schietplan. Daarna zal ik met aantal freaks vuurwerkland-steenbergen bezoeken in de avond, alles wat ik wil onder één dak, dus ik hoef niet stad en land af te reizen. Ideaal!!

De 30ste zal ik alles klaar gaan zetten en 's avonds slecht kunnen slapen.

De 31ste hoef ik jullie denk niet te vertellen ;)

Ook ik ben de laatste 3 dagen van heyt jaar aan het werk, dus de planning is werken werken en werken voor de verkoopdagen. Af en toe een avondlijk "teststukje" de lucht in helpen op de 1e en 2e verkoopdag hoort er dan ook bij.

Stoken kan de 31e tussendoor wel af en toe, maar het verkopen gaat uiteraard voor!
Ik vind het werken super gezellig en heel leuk om te doen (we hebben een heel leuk team), dus geen probleem :D

Wanneer het avond is en ik thuis ben, ga ik echter wel compleet LOS!!!

Ik verwacht op dag 1 dat ik zelf moet gaan werken in een vuurwerkwinkel. Hier kies ik zelf voor. Ik hoop dat het dit jaar ook weer mag. Dag twee weet ik nog niet zeker. Waarschijnlijk willen ze ook dat ik weer ga werken. Maar moet ook zelf aan mijn eigen vuurwerk toe komen! Dus daar zit ik nog over na te denken hoe ik het voor elkaar ga krijgen.

Woensdag 31 december 2009 zie je mij niet meer in een vuurwerkwinkel staan. Hier heb ik veel spijt van gehad vorig jaar. Het was heel gezellig, ook veel vuurwerk kunnen wegstoken, maar de sfeer was er niet. Alles moest heel gehaast. Tot 10 uur was ik niet toegekomen aan het stoken. Pas om half 11 was al mijn vuurwerk gearriveerd en kon ik gaan afsteken. Dus dat was heel jammer. Het werken was totaal uitgelopen.

Nu lekker hele dag door stoken, stoken en nog eens: stoken!

Werd vanmorgen gebeld door de winkel waar ik vorig jaar ook hebt gewerkt. Ze waren weer aan het inventariseren welke mensen weer konden werken. Toen kwam mijn naam weer boven dus hebben ze gelijk gebeld. Één dag werken kon niet, twee dagen wel. Dus ze willen mij waarschijnlijk voor 29 en 30 december weer inroosteren. Op zich wel lekker dan hoef ik de 31 december niet te werken.

Dan heb ik de 31 december om vuurwerk af te steken en nog het één en ander door te lonten.

Ik ben altijd vroeg wakker en op de 29e dus ook, daarna ga ik lekker het ontbijtnieuws kijken waarin meestal wel iets over de vuurwerkverkoop komt. Vervolgens loop ik rond een uurtje of 10 naar de vuurwerkwinkel bij mij in de buurt om even te buurten en natuurlijk ook nog een aantal producten kopen, ik zie wel in de winkel wat ze hebben en het zal ook niet al te veel worden. Vervolgens wordt het wachten totdat ik naar de meeting kan in rotterdam bij Tophout en waar ik na de meeting gelijk mijn vuurwerk meeneem.

Ik plan wel aangezien ik niet kan rijden, maar men zus wel.
Dus die word elk jaar op 29 Dec om precies 8 uur wakker.
Met de auto gaan is wel handig want shouwen kan ik het niet meer aangezien mijn collectie steeds groter word (lang leven zakgeld als je ouder word:P).
Dan ben ik meestal om 11 uur thuis omdat ik het altijd langzaam doe, even nog wat bij kopen enzovoorts.
Als ik aan vorg jaar denk dat we een half uur ijs gingen schrapen op de ramen van de auto, wil ik dat wel weer meemaken.
Geweldig is dat!
Jaja van mij mag het wel December worden..

de 30ste ga ik naar een maat van me en dan op zn gemakkie vuurwerk halen tja tenslotte toch lekker lang open
dr na moest hij nog even paar uur werken mja dat houd me niets tegen.
verder 10 uur smorgens klaar staan
en me de heledag buiten staan knallen:)
lekker op de avond binnen zitten met oliebollen en drank chips troep:P
en dan om precies 00.00uur knallen:D

Ik en me broer gaan de 29e 's morgens om 7 uur na 2 plaatselijke dealers toe. Daarna snel naar huis en direct met de auto naar Vuurwerland Steenbergen rijden. 's Middags kan wij dan om 2 uur beginnen bij Harry's Vuurwerkhal. De 30e moeten we tot 2 uur 's middag werken bij Harry's Vuurwerkhal, daarna nemen we onze eigen bestelling mee na huis. Als het goed is heeft een maat van me dan me vuurwerk bij de Katan dealer in Zuthpen opgehaald en kan ik beginnen met stoken.

29 december:Rustig opstaan en ochtenritueel volgen, vervolgens naar de winkels toe gaan om al mijn vuurwerk op te halen. De rest van de dag ben ik dan bezig met foto's maken, filmpjes kijken van vuurwerk en/of tv aan het kijken.

30 december:Geen idee wat ik doe deze dag, denk gewoon computeren/tv kijken.

Back
Bovenaan