Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De keurders liepen net voor mij in de winkel, niks door gehad.of hebben dat ook echt gemist. En de gemeentelijke keurders weten vaak ook van niks. Moet net ilt langskomen, flinke tik op de vingers
Video is verwijderd staat er :(Vond hem schitterend !! Prachtig uitgewerkte effecten en harde burst. Zoals bekend rustig begin, maar daarna mooi op tempo. Heb er van genoten !
Is het enige dat ik gefilmd heb, en is nog niet goed gegaan ook. Denk dat ik de telefoon te schuin gehouden heb, omdat ik er onder stond. Youtube maakt er nu een short van op een of andere manier.
Zo te zien echt wel een topper naar mijn mening. Goeie diverse effecten. Start rustig en mooie eind salvo's. Jammer dat ik deze zelf dus uiteindelijk niet heb gehad. Hopelijk dat deze volgens jaar opnieuw geproduceerd wordt.Vond hem schitterend !! Prachtig uitgewerkte effecten en harde burst. Zoals bekend rustig begin, maar daarna mooi op tempo. Heb er van genoten !
Bij deze mijn filmpje. Ik heb er ook van genoten tijdens een rustig moment in de vooravond.In the pocket
Thanks voor de video. Wat een topper inderdaad.Bij deze mijn filmpje. Ik heb er ook van genoten tijdens een rustig moment in de vooravond.
Gekocht voor 99 euro. Is zijn geld dik waard.