Pirates of the Caribbean [Compound] *NIEUW 2024*

of hebben dat ook echt gemist. En de gemeentelijke keurders weten vaak ook van niks. Moet net ilt langskomen, flinke tik op de vingers

#jaloers
Als er nog iemand in de omgeving van eindhoven richting Heesch gaat mogen ze het voor mij meenemen en stuur maar een PB

Hé, die is bij mij ook tussen de rest terecht gekomen ... :p
Twijfel nog wel of ik hem vannacht ga schieten ivm de wind.

Vond hem schitterend !! Prachtig uitgewerkte effecten en harde burst. Zoals bekend rustig begin, maar daarna mooi op tempo. Heb er van genoten !
Is het enige dat ik gefilmd heb, en is nog niet goed gegaan ook. Denk dat ik de telefoon te schuin gehouden heb, omdat ik er onder stond. Youtube maakt er nu een short van op een of andere manier.

Video is verwijderd staat er :(

Vond hem schitterend !! Prachtig uitgewerkte effecten en harde burst. Zoals bekend rustig begin, maar daarna mooi op tempo. Heb er van genoten !

Zo te zien echt wel een topper naar mijn mening. Goeie diverse effecten. Start rustig en mooie eind salvo's. Jammer dat ik deze zelf dus uiteindelijk niet heb gehad. Hopelijk dat deze volgens jaar opnieuw geproduceerd wordt.

Ziet er echt goed uit, hoop dat ze deze of een vergelijkbaar alternatief weten te brengen, voor het geld echt een mooie box. Die effecten zien er echt vol en groots uit.

Back
Bovenaan