Pigi. Vuurwerk 2010 -2011

pigi.

VWC lid
Ook namens mij dan nog de beste wensen.
Ik hoop dat julie allemaal weer een leuk oud en nieuw hebben meegemaakt, ik in ieder geval zeker!
Ik heb alvast een filmpje gemaakt zodat jullie een impressie krijgen van wat voor filmpjes er richting het einde van het jaar waarschijnlijk online komen:wink:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ziet er goed uit, ben benieuwd
ik was trouwens degene die nog vrij laat een grote bestelling haalde

Mijn favoriete filmpjes altijd! Kun je altijd bekijken en elke keer krijg je weer zin in O&N. Super vuurwerk en sfeer, top!

Zo dan! Dit topic had ik nog niet gezien.
Wel mooi dat je toch een lekkere jaarwisseling hebt gehad ondanks de vermoeidheid.

:bye:

Om het uurtje minder slapen een beetje te compenseren: een nieuw filmpje.
Ik zal proberen elke laatste zondag van de maand een nieuw filmpje online te zetten.
Wanneer je subscribed op Youtube kan je deze als één van de eerste zien, http://www.youtube.com/pigi100

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

de cake is me nooit opgevallen! maar dankzij Pigi weet ik nu dat dit een bak is die ik MOET hebben!
damn wat een ding.

Vandaag weer een nieuw maandfilmpje, maar eerst even aandacht voor het volgende:

Dit jaar bestaat Pigi. vijf jaar. Dat wil zeggen dat ik in 2006 mijn eerste filmpje heb geüpload. Sindsdien ben ik elk jaar weer meer vuurwerk af gaan steken, dus dat mag gevierd worden. Om dit te vieren wil ik een speciale Pigi. Vuurwerk Compilatie maken, die het beste beeldmateriaal van de afgelopen 5 jaar bevat. Om dit te kunnen doen wil ik graag van jullie weten welke filmpjes en muziek jullie graag terug willen zien.

Bij een feestje horen natuurlijk cadeautjes. Daarom ligt er voor drie leden een gratis Pigi. Vuurwerk DVD 2009 - 2010 te wachten. Om kans te maken op deze dvd, moet je het volgende doen:
Stuur mij een PM met de volgende informatie:
• Jou favoriete Pigi. filmpje (het mogen er natuurlijk ook meer zijn).
• Een muziek fragment dat je graag terug zou willen horen in de speciale compilatie.
• En natuurlijk de reden waarom juist jij deze dvd wil ontvangen.
Je kan tot 31 juli 2011 24:00 jou keuze opsturen. De winnaars worden tegelijk met de release van de speciale compilatie op 1 september bekend gemaakt.

Dan het filmpje voor de maand mei. Een klein project met drie maal de Tears of Beauty van Royal fireworks.
+ YouTube Video

Hoeveel reacties heb je al gekregen op 5 jaar Pigi films?

Er zijn al een aantal reacties binnengekomen, maar dat kunnen er nog een stuk meer worden:) Vandaar nog een keer de opzet:

Dit jaar bestaat Pigi. vijf jaar. Dat wil zeggen dat ik in 2006 mijn eerste filmpje heb geüpload. Sindsdien ben ik elk jaar weer meer vuurwerk af gaan steken, dus dat mag gevierd worden. Om dit te vieren wil ik een speciale Pigi. Vuurwerk Compilatie maken, die het beste beeldmateriaal van de afgelopen 5 jaar bevat. Om dit te kunnen doen wil ik graag van jullie weten welke filmpjes en muziek jullie graag terug willen zien.

Bij een feestje horen natuurlijk cadeautjes. Daarom ligt er voor drie leden een gratis Pigi. Vuurwerk DVD 2009 - 2010 te wachten. Om kans te maken op deze dvd, moet je het volgende doen:
Stuur mij een PM met de volgende informatie:
• Jou favoriete Pigi. filmpje (het mogen er natuurlijk ook meer zijn).
• Een muziek fragment dat je graag terug zou willen horen in de speciale compilatie.
• En natuurlijk de reden waarom juist jij deze dvd wil ontvangen.
Je kan tot 31 juli 2011 24:00 jou keuze opsturen. De winnaars worden tegelijk met de release van de speciale compilatie op 1 september bekend gemaakt.

Daarnaast hebben de Pigi filmpjes op youtube al meer dan 400.000 views gehad! Dus een extra filmpje is wel op z'n plaats:
+ YouTube Video

Op Qdanceradio 1 vd nummers uit je 2009-2010 compilatie, Million Miles, nu te beluisteren.

Echt een Pigi momentje voor Pigi op Defqon1 dus :wink:

Back
Bovenaan