Philadelphia Spitters *NIEUW 2024*

Heeft niks met batches te maken, het verschil zit hem puur in de weersomstandigheden.
Je ziet ook duidelijk dat de effecten niet bijster groot zijn waardoor deze ook makkelijk verwaaien met een beetje wind.
Zal vast niet meehelpen idd, maar de ploffertjes en niet ontbrandende sterren op diverse films hebben niets met wind of geen wind te maken. Dat is vooral mijn punt.

Maakt ook niet uit, ik kijk er naar uit hem komend jaar alsnog af te steken! 🤩
Ik zal hem extra goed verzorgen zodat die optimaal gaat presteren. 😇

Heeft niks met batches te maken, het verschil zit hem puur in de weersomstandigheden.
Je ziet ook duidelijk dat de effecten niet bijster groot zijn waardoor deze ook makkelijk verwaaien met een beetje wind.
Onzin, je ziet gewoon het verschil in het open klappen van de bombettes (ook bij winderige omstandigheden).

Zeer goede cake! Geen gigantische burst maar knalt prima. mooie boeketten en ontzettend heldere dahlia sterren. Hij is ook redelijk groot van formaat in vergelijking tot andere cakes. Ook hier geen ploffers, maar ik weet zeker dat deze cake na een jaartje drogen nog beter is. Staat hier in ieder geval weer op het lijstje!

Bekijk bijlage 1807923Bekijk bijlage 1807924
Prachtig filmpje. Mooi label, ook uit de fabriek waar Riakeo vandaan komt? HFF?

Afmeting: 18 x 18 x 17,5 cm.
Tube diameter: 25 mm.

Bekijk bijlage 1799051
Zo te zien aan de afbeelding, zitten hier extra piepschuim schotjes in, voor de stabiliteit warachijnlijk? Normaal is een 25sh 25mm cake idd ook kleiner, meen een 14x14 en dan was ie dus hoger dan breed geworden, hmmm. Valt me dan nog mee dat je groter volumer niet sterker in de prijs terugziet, dat is bij sommige andere importeurs wel anders

Echt een gave cake zo ja, komt goed uit de verf en dat was met harde wind, laat staan op een windstille dag. Echt gaaf, de cake zelf is ook echt een unit, zo groot. Vet hoor!

Wel mee eens, nu wilde je hem toch ervaren, maar je weet ook hoe mooi hij is zonder die wind, voor dat geld kun je hem toch beter even bewaren dan.
Hij komt overigens wel goed over nog, slechts enkele boeketten iets mindere kwaliteit.

Iemand deze kunnen scoren voor minder dan 30? (Magnum actie is -25% toch? Uitgaande dat die weer komt..)

Back
Bovenaan