Phantom 12's [Uitloop]

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 811
Artikelnaam: Phantom 12's
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 180 gr.
Aantal schoten: 8
Effectomschrijving: 12 schots komeet met spookachtige flasheffecten in rood, groen en roze. Samen met veel crackling en burstknallen is dit een flink spektakel! Finale van blauwe en groene sterren met luide knallen!
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: €.24,95
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

811_phantom_190609.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Bij aantal pijlen staat 8, en bij effectomschrijving staat 12 shots komeet... (vreemd!) Ben erg benieuwd, zou leuk zijn als hij rond de 5 euro zou kosten.

Dit vond ik een topper! Kost wel €24,95, wat voor 12 shots misschien wat aan de dure kant is, maar naar mijn mening betaal je hier absoluut voor kwaliteits effecten.
Hele volle glitter/blinker boeketten met ongekend mooie glittering tails in verschillende kleuren!

Interessante pot.
Deze koop je echt voor de tails. Die zijn geweldig.
Eindschot verpest het een beetje voor mij, maar de strobe is redelijk. Als je deze tegenkomt voor een euro of 15 (40% korting) moet je hem zeker niet laten staan.

Hier is mijn film :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Kost een heleboel geld, maar je krijgt er ook een heleboel kwaliteit voor terug. Desondanks betaal ik uit principe nooit meer dan 1,50 per schot. Met andere woorden: deze is te duur om zonder korting te kopen. Maar oei, oei, oei, wat is 'ie mooi!

Mocht hij 25 euro kosten dan zou ik hem op voorhand al laten staan. Maar het is echt een onwijs vet ding. Zulke tails heb ik in Nederland athans nog niet gezien, en de effecten daarboven zijn ook goed. Heel mooi ding van Lesli Vuurwerk, wat mij betreft kunnen ze hier zo een 36 schots cake van maken, maar dan niet voor een te gekke prijs natuurlijk.

Mocht hij 25 euro kosten dan zou ik hem op voorhand al laten staan. Maar het is echt een onwijs vet ding. Zulke tails heb ik in Nederland athans nog niet gezien, en de effecten daarboven zijn ook goed. Heel mooi ding van Lesli Vuurwerk, wat mij betreft kunnen ze hier zo een 36 schots cake van maken, maar dan niet voor een te gekke prijs natuurlijk.

Voor 35 euries heb je de Apocalypto met dezelfde mooie tails en 36 shots! (zie ik nu ook pas)

+ YouTube Video

http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=3485&page=3

Laatst bewerkt:
dit blokje is idd behoorlijk prijzig 12 schoten 24,95 maar wat een top blokje zeg. mooie tails en prachtige grote boeketten en wat ik m helemaal af vind maken is de prachtige finale wat bij dit blokje niet beter had gekund met prachtige grote boeketten en heldere mooie kleuren. een klein toppertje voor helaas een grote prijs.

Ik weet niet wat er met de cake is gebeurd die ik in september heb gezien, maar wat een domper was dit zeg. Kleine boeketten, de tails waren niet meer zo opvallend.. Nee dit is niet meer de cake waar ik een half jaar geleden nog €25 voor over had.

Er worden er twee geschoten. De film is niet zo goed van kwaliteit door de regen. Hopelijk geeft hij toch enigszins een aardig beeld van de cake. Even op 720/1080p kijken voor beter beeld.
http://www.youtube.com/watch?v=DuCfpHMMzKY

Triestig om te zien, ik heb hem namelijk besteld. Vooral vanwege de blinking tails en op het allereerste filmpje wat ik zag hem er goed uit vond zien. Nu waait en regent het daar wel maargoed, ben benieuwd ...

Hmm dit licht wel aan de camera, de afstand en het weer hoor. Ik heb hem laatst op een demo gezien van vrij dichtbij en vond hem toen erg mooi. Dikke tails met mooie boeketten die veel kleuren bevatte...

Ik vind hem zelf wel te duur voor wat je krijgt. Er zijn veel beter voor die prijs.

Back
Bovenaan