PetFood Essen Vuurwerk

is er iemand die de prijzen weet van de producten en of ze het hele jaar door open zijn

is er iemand die de prijzen weet van de producten en of ze het hele jaar door open zijn

ze zijn alleen in november en december open, openingstijden-> zie website

voor de prijzen, als je naar de foto's gaat op hun site, en dan die opent waar je etalages ziet. dan moet je ctrl inhouden en scrollen, dan zoom je in. Zo kun je best wel wat prijzen vinden :D
dit weet ik ff zo gauw:

4x ratelband 25.000 = 90,-
45.000 = 45,-
30.000 = 40,-
20.000 = 30,-
10.000 = 17.50

super vlinder (10st) = 12/14,-
thunder salut (10st) = 4,50?

bonfire = 24,-
V-thunder = 41,-
midnight paradise = 34,-
re-action = 28,-
the messenger = 30,-

king kong = 32.-
sky parade = 21,-
steelhawk = 23,-

Dit is wat ik tot nu toe weet :D

Wel heel erg duur al die producten. Voor de rest wel een leuk winkeltje aan de site te zien. :)

Heeft hier iemand goede ervaringen met deze winkel? zo ja kan die gene me dan even een pm sturen. alvast bedankt.

Steelhawk 23,- ! pffff bij de meeste winkels kost dat pakket 14-15 euro! Wat een ripoff is die petfood!

Ik heb hier vorig jaar wat gekocht, zoals Thunder Salute en die 'Super vlinders'
leuk winkeltje en net over de grens

Laatst bewerkt:
waarmee kun je die thunder salutes, en "supervlinder" mee vergelijken? chooêt nitraat en vlinder, of eerder een GLC? :P

thunder salute heb ik alleen ervaring mee !
tja de knal is ongeveer vergelijkbaar met bonbridge nitraat thunder!
alleen knalt de thunder salute iets feller!

Dit lijkt mij wel een geinig winkeltje zoals ik heb gehoord van kennissen. Kan een van jullie me wat info geven over de prijzen en het knal spul daarzo?

ze zijn alleen in november en december open, openingstijden-> zie website

voor de prijzen, als je naar de foto's gaat op hun site, en dan die opent waar je etalages ziet. dan moet je ctrl inhouden en scrollen, dan zoom je in. Zo kun je best wel wat prijzen vinden :D
dit weet ik ff zo gauw:

4x ratelband 25.000 = 90,-
45.000 = 45,-
30.000 = 40,-
20.000 = 30,-
10.000 = 17.50

super vlinder (10st) = 12/14,-
thunder salut (10st) = 4,50?

bonfire = 24,-
V-thunder = 41,-
midnight paradise = 34,-
re-action = 28,-
the messenger = 30,-

king kong = 32.-
sky parade = 21,-
steelhawk = 23,-

Dit is wat ik tot nu toe weet :D

Kijk dit stond op de vorige pagina. Verder kijken als je neus lang is!!

Back
Bovenaan